  • 1. Data: 2003-02-09 12:58:31
    Temat: placenie karta platnicza w internecie
    Od: "burx" <b...@e...pl>

    Witam szanownych Grupowiczow.

    Mam 2 karty platnicze Visa Classic, obiema udaje mi sie z powodzeniem placic
    w kazdym polskim sklepie internetowym korzystajacym chocby z serwosu ecard,
    czy Polcard do autoryzacji kart.
    Na serwisach zagranicznych niektore centra autoryzacji takie jak IBILL.COM
    również przyjmują moją kartę, ale np. GLOBILL.COM już nie, a bardzo mi
    zależy na dostępie pewnego serwisu płatnego, który umożliwia zapłacenie
    tylko poprzez GLOBILL.COM. Banki polskie gdzie mam karty twierdzą że
    niektore centra autorzyacji zagraniczne w ogóle nie obsługują polskich kart,
    czy to możlwie ? Co mam zrobić żeby tam zapłacić ?

    pozdr. Enix

  • 2. Data: 2003-02-09 18:12:00
    Temat: Re: placenie karta platnicza w internecie
    Od: "ciekawski" <c...@c...ciekawski>

    Ibill, Globill

    hmm - Azjatki, nastolatki, czy amatorki ?

    "ciekawski"

  • 3. Data: 2003-02-09 18:36:18
    Od: Michał Rolka <m...@n...homeip.net>

    ciekawski wrote:
    > Ibill, Globill
    >
    > hmm - Azjatki, nastolatki, czy amatorki ?

    Rozumiem, że w tym pierwszym przypadku trzeba użyć JCB, w drugim eKarty
    do IzzyKonta, a w trzecim karty wirtualnej e-PKO?

    ;-)

    Michał

  • 4. Data: 2003-02-09 19:30:56
    Od: "ciekawski" <c...@c...ciekawski>

    a jakich kart ( z jakich Bankow ) uzywasz ?

  • 5. Data: 2003-02-11 10:56:34
    Od: "Burx" <b...@e...pl>

    > Ibill, Globill
    >
    > hmm - Azjatki, nastolatki, czy amatorki ?
    >
    > "ciekawski"

    A co za różnica ???

    Burx

  • 6. Data: 2003-02-11 10:57:49
    Od: "Burx" <b...@e...pl>

    > a jakich kart ( z jakich Bankow ) uzywasz ?

    1. Visa Classic - Kredyt Bank
    2. NetKarta - Multibank