    From: "Jurek" <j...@x...wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: pozegnanie z pekao sa
    Date: Sun, 9 Feb 2003 15:53:54 +0100

    To fakt ze tak jhest...

    Ja zamknalem u nich konto w grudniu, a do tej pory prtzysylaja mi wyciagi ze
    stanek konta:
    0.00

    Ale najwieksze jaja byly wtedy gdy po jakims roku od zamkniecia u nich
    Eurokonta WWW ich Centrum Obliczeniowe z Lodzi przyslalo mi ponaglenie zeby
    oddac karte Maestro i ten koder....

    Zdziwiony udalem sie do placówki banku w której zakladalem i kasowalem to
    Eurokonto WWW i.... dowiedzialem sie ze

    Bank nie wyslal przez ten rok mojej karty i kodera do Centrujm w Lodzi !!!!

    Ale jaja!!!!

    Przez rok wszystko lezalo u pani w szufladzie.....

    a ja mialem przez to troche stresu....

    Mówie Wam !!!!!!!!!

    To najchujowszy bank w Polsce!!!!!!!!!!!!

    a to ich kurewskie oprocentowanie kredytów!!!!!!!!

    Niech kazdy ucieka jak najdalej z tego banku!!!!!!

    Ich personel tez jest malo kompetentny...
    wiem tez cos o tym ale juz mi sie nie chce pisac...

    Kiedys napisze.....

    Teraz czekam poprostu bo mi sie plik sciaga i moge pisac...
    Ale wlasnie juz mi sie sciagnal wiec wylaczam modem...

    Pozdrooo

    PS

    Teraz juz wiem jaki bank jest najlepszy... ale nie powiem bo zaraz ktos
    napisze ze reklamuje....