  • 21. Data: 2003-02-10 23:56:23
    Temat: Re: pozegnanie z pekao sa
    Od: Laik <g...@b...pl>

    Hello Przemysław Maciuszko,
    w wiadomości <0t3e483a6di5638n3e8%sal@hell.pl> z 2003-02-11 00:51:25
    przeczytałem:

    > Bo np. w moim przypadku procedura zamknięcia linii trwała kilka dni (miałem
    > rachunek w Szczecinie, a dyspozycja składana w W-wie i faksowana do
    > Szczecina)

    to nie moj przypadek. na szczescie.

    > No i? Nigdzie nie napisałem, że tak nie jest.

    wiec powinna wygasnac w momencie zamkniecia konta. imho z automatu.

    > Ale musisz mieć ją zamkniętą _wcześniej_

    dlatego sprawy nie dopialem dzis. ide znow jutro... wlasciwie juz dzis.

    > W momencie zamykania konta jest sprawdzane, czy masz wykorzystaną i czy masz
    > zamkniętą.
    >
    > A co do zamykania wcześniej, to chodziło mi o to, że ludzie często w
    > momencie spłacania linii od razu ją 'likwidują'

    chyba nigdy z niej nie korzystalem. sukcesywnie tylko zmniejszalem limit z
    racji rosnacych % oplat rocznych.
    btw. dzis dostalem zawiadomienie o podwyzce oplaty eurokonta do 11,50 zl.
    --
    Laik
    Pozdrawiam słuchając: Arena - The City of Lanterns

  • 22. Data: 2003-02-21 20:35:03
    Temat: pytanie o SWIFT (KB) i pozegnanie z pekao sa (was: pozegnanie z pekao sa)
    Od: Laik <g...@b...pl>

    > [...]
    >
    > dziekuje wszystkim, Tobie w szczegolnosci za najdokladniejsza porade.:-)
    > dam znac jak mi poszlo.

    informuje, ze poszlo gladko. rozstalismy sie w atmosferze... zrozumienia
    ;)
    pani nie chciala mi dac potwierdzonej kopii wniosku o zamkniecie, ale po
    krotkiej rozmowie jednak dala. resztowke dostalem do reki przy kasie.
    wszystkim paniom podziekowalem za kilkuletnia wspolprace.

    pytanie o swift: czy ten kod (plus nazwisko odbiorcy) wystarczy do
    otrzymania wprost na wlasne konto przelewu z USA?
    dotyczy KredytBanku, mam konto walutowe.
    nadawca nie zna mojego numeru konta.
    --
    Laik
    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2003-02-22 22:12:08
    Od: "Zbyszek" <z...@o...pl>

    > pytanie o swift: czy ten kod (plus nazwisko odbiorcy) wystarczy do
    > otrzymania wprost na wlasne konto przelewu z USA?
    > dotyczy KredytBanku, mam konto walutowe.
    > nadawca nie zna mojego numeru konta.

    a jak twoim zdaniem bank ma Cie zlokalizowac ??? "do Jana Kowalskiego" ?
    akurat w KB niektore oddzialy maja swoje SWIFT kody (czyli BIC) i moooze ta
    kombinacja wystarcz, jesli podales
    wlasnie taki kod.
    Normalnie choc pelny adres wypada podac, ale lepiej by nadawca znal rachunek
    albo chociaz nr NBP oddzialu.

    ZN

  • 24. Data: 2003-02-23 00:38:01
    Temat: Re: pytanie o SWIFT (KB) i pozegnanie z pekao sa
    Od: Laik <g...@b...pl>

    Hello Zbyszek,
    w wiadomości <b38sji$ptv$1@atlantis.news.tpi.pl> z 2003-02-22 23:12:08
    przeczytałem:

    > a jak twoim zdaniem bank ma Cie zlokalizowac ??? "do Jana Kowalskiego" ?

    imie, nazwisko, pelny adres.

    > akurat w KB niektore oddzialy maja swoje SWIFT kody

    tak wlasnie twierdzila pani z banku, ze to kod ich oddzialu.

    ok, dzieki.
    --
    Laik