  • 1. Data: 2004-07-07 13:55:35
    Temat: potwierdzenie oszczednosci, srodkow na koncie
    Od: Szczepan <x...@i...pl>

    Mam pytanie odnosnie bankow internetowych, glownie Mbank.
    Co sie stanie wprzypdku utraty wszystkich danych jakimi dysponowal
    bank o stanie konta itp., jak wtedy dochodzic roszczen, w inteligo to
    przynajmniej co miesiac przysyla wyciagi.
    Wie ktos moze jak sie zabezpieczyc na taka ewentualnosc, wiem ze ta
    systuacja jest malo prawdopodobna ale strzezonego ....

    Szczepan, S.

  • 2. Data: 2004-07-07 14:17:42
    Od: MiKo <m...@n...pl>

    Szczepan wrote:
> [...]
    > bank o stanie konta itp., jak wtedy dochodzic roszczen, w inteligo to
    > przynajmniej co miesiac przysyla wyciagi.

    No... to bedzie swiadczylo o tym ze III Wojna Swiatowa juz sie zaczela i
    ze pieniadze nie beda juz do niczego potrzebne.

    > Wie ktos moze jak sie zabezpieczyc na taka ewentualnosc, wiem ze ta
    > systuacja jest malo prawdopodobna ale strzezonego ....

    Wez relanium ;)
    Bank ma backupy i inne mechanizmy o wiele skuteczniejsze niz Twoje
    wyciagi (ktore przeciez niewiele beda warte w takiej sytuacji). Ale
    jesli to poprawi Ci humor to mozesz zamowic potwierdzenie ostatniej
    operacji - nie wiem czy tam jest saldo rachunku po operacji. Jesli nie
    ma, przelej calosc na jakies inne swoje konto i z powrotem - i wtedy
    zamow potwierdzenie. Albo po prostu zrob wydruk strony WWW z historia
    swojego konta.

    Miko