  • 1. Data: 2002-02-21 11:13:23
    Temat: Jaki Bank wybrac?
    Od: "forgot" <f...@i...pl>

    mam konto w inteligo ale powoli nie podoba mi sie polityka jak prowadza.
    zamierzam zamknac konto u nich i otworzyc w innym banku, ale w jakim ?
    moze ktos doradzi.
    glownie chcialbym aby byly jak najnizsze oplaty i jak najwyzsze
    oprocentowanie.

    pozdrawiam

    forgot

  • 2. Data: 2002-02-21 11:17:02
    Temat: Re: Jaki Bank wybrac?
    Od: <m...@p...onet.pl>

    netkonto w LGnet:

    oprocentowanie - 9,2 %
    wpłata i wypłata w oddziałach bezpłatnie
    przelewy internetowe - bezpłatnie

    mBank:

    oprocentowanie - ekonto 8,25 %, emax 8,65 %

    VWBank direct:

    oprocentowanie - od 9,1 %
    opłata za token

    Lukas Bank:

    e-Konto Pro (jeśli masz min. 5 000) - większość operacji bezpłatnie

  • 3. Data: 2002-02-21 11:24:23
    Od: "Kate" <k...@p...fm>

    Lukasbank i mBank - w pierwszym wpłaty na konto i przelew do drugiego
    (wyższe oprocentowanie), w obu prowadzenie za friko + bezpłatne karty. Poza
    tym Lukas ma za friko korzystanie z bankomatów WBK-BZ i swoich oczywiście,
    mBank - bez prowizji w bankomatach Euronetu.
    Pozdrawiam
    Kate

  • 4. Data: 2002-02-21 17:29:46
    Temat: Odp: Jaki Bank wybrac?
    Od: "aga" <a...@i...pl>

    Użytkownik Kate <k...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a52ld3$7cl$...@s...man.poznan.pl...
> [...]
    > tym Lukas ma za friko korzystanie z bankomatów WBK-BZ i swoich oczywiście,
    > mBank - bez prowizji w bankomatach Euronetu.

    Czy przelewy w Lukasie sa wolne od jakichkolwiek oplat(nie chodzi mi tu o
    zdefiniowane ale o jakiekolwiek)
    a karte to jaka daja ? A jak sie ma sprawa zabezpieczen? Nie maja tam czasem
    tokena za ktory trzeba dosc zapłacic?
    Aga