  • 1. Data: 2007-03-28 16:18:00
    Temat: pomysł na prezent
    Od: "julia " <j...@g...pl>

    Toyota Bank - mam pytanie do chłopaków, znalazłam fajna opcje ze do jednego
    konta mogę mieć z mężem 2 karty.Mi podobają sie karty Toyota bank.Czy z
    męskiego punktu widzenia ta czarna będzie ok???
    www.toyotabank.pl/160_165.htm

  • 2. Data: 2007-03-28 16:37:30
    Temat: Re: pomysł na prezent
    Od: "robert " <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    julia <j...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > konta mogę mieć z mężem 2 karty.Mi podobają sie karty Toyota bank.Czy z
    > męskiego punktu widzenia ta czarna będzie ok???

    Julio, karty wyglądają super a tak na marginesie to oferta banku też wygląda
    zachęcająco.A w szczególności opcja że płaca Ci 5 zł za prowadzenie konta (ale
    pewnie o tym wiesz)
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2007-03-28 17:08:18
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    robert <r...@g...skasuj-to.pl> wrote:

    > julia <j...@g...pl> napisał(a):

    Znowu rozdwojenie jaźni w domu?
    Może się wybierz(cie?) do jakiegoś dobrego psychiatry :-)

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 4. Data: 2007-03-28 19:29:17
    Od: "wk" <b...@p...ABConet.pl>

    Użytkownik "julia " <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > konta mogę mieć z mężem 2 karty.Mi podobają sie karty Toyota bank.Czy z
    > męskiego punktu widzenia ta czarna będzie ok???

    60zl za rok plus 4zl miesiecznie za obsluge karty = 108zl rocznie??
    Prezent to zrobisz chyba Toyota Bank Polska...

    pozdrawiam, wk

  • 5. Data: 2007-03-28 22:26:14
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    wk wrote:

    > 60zl za rok plus 4zl miesiecznie za obsluge karty = 108zl rocznie??
    > Prezent to zrobisz chyba Toyota Bank Polska...

    Z tego co pamiętam tych 4 zł można uniknąć robiąc ileś (chyba 5)
    transakcji miesięcznie. Opłata 60zł to taka średnia krajowa. Ciekawe
    tylko czy można wynegocjować jej zniesienie bo nie przypominam sobie,
    żeby była jakaś opcja jak w przypadku tych 4 zł.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 6. Data: 2007-03-29 05:32:16
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    julia <j...@g...pl> NNTP-Posting-Host:
    chello062179018159.chello.pl
    robert <r...@g...SKASUJ-TO.pl> NNTP-Posting-Host:
    napisał w wiadomości:

    > Julio, karty wyglądają super a tak na marginesie to oferta banku też
    > wygląda
    > zachęcająco.

    I to by było na tyle. Nawet żeby kłamać trzeba posiadać minimum
    inteligencji...

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 7. Data: 2007-03-29 08:44:51
    Od: "jarosław janiel" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net> napisał(a):

> [...]
    > tylko czy można wynegocjować jej zniesienie bo nie przypominam sobie,
    > żeby była jakaś opcja jak w przypadku tych 4 zł.

    Dokładnie 4. Wystarczy wykonać 4 dowolne transakcje kartą, aby nie pobierano
    opłaty miesięcznej za kartę. Tak szczerze to czy jest wśród nas ktoś kto
    decyduje się na kartę w banku i nie korzysta z niej co najmniej 10 razy w
    meisiącu? Zazwyczaj przeciez już kasy się przy sobie nie nosi więc ta opłata
    jest raczej taka proforma i spokojnie da się jej uniknąć.

  • 8. Data: 2007-03-29 08:53:51
    Od: "wk" <b...@p...onetABC.pl>

    "Bartosz 'bart' Nowakowski" <b...@h...net> wrote in message

> [...]
    > czy można wynegocjować jej zniesienie bo nie przypominam sobie, żeby była

    Ale i tak drogo, bo minimum 60zl rocznie bez mozliwosci zwolnienia jak to
    jest w "porzadnych" bankach.

    Inne dziwne oplaty:
    Opłata za zmianę limitu kredytowego na wniosek Posiadacza karty 20 zł
    Opłata za wysłanie duplikatu wyciągu z karty w wersji elektronicznej 5 zł

    A jesli z ubezpieczen nie mozna zrezygnowac to juz w ogole tragedia:
    Opłata za ubezpieczenie bezpieczny portfel (miesięcznie) 5 zł
    Opłata za ubezpieczenie bezpieczna karta (miesięcznie) 3 zł

    Za te 60zl mogli by chociaz dac przelewy z rachunku karty.

    pozdrawiam, wk

  • 9. Data: 2007-03-29 08:57:13
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 29 Mar 2007 08:44:51 +0000 (UTC),
    osoba podpisana: jarosław janiel <d...@g...SKASUJ-TO.pl>
    napisała:

    > Dokładnie 4. Wystarczy wykonać 4 dowolne transakcje kartą, aby nie pobierano

    Może mi ktos powiedzieć z czego to wynika ?
    Bo ja w TOiP nie znalazłem, za to na stronie banku jest taki tekst:
    "Otwórz konto osobiste w Toyota Bank (automatycznie dodamy do niego
    konto oszczędnościowe) i odbieraj miesięczną premię w wysokości 5 zł.

    Wystarczy, że średnie miesięczne saldo na Twoim koncie (osobistym) nie
    będzie niższe niż 4000 i wykonasz co najmniej 4 transakcje na koncie, na
    przykład przelewy z- i na konto, a także płatności kartą debetową."

    (http://toyotabank.pl/160_225.htm ) czy to o cos innego chodzi ?
    KJ

    Jak ktoś ma pecha, to złamie ząb podczas seksu oralnego (S.Sokół)

  • 10. Data: 2007-03-29 09:30:37
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Kamil Jońca wrote:
    > Dnia Thu, 29 Mar 2007 08:44:51 +0000 (UTC),
    > osoba podpisana: jarosław janiel <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Może mi ktos powiedzieć z czego to wynika ?

    http://www.toyotabank.pl/_files/tabela_oplat_ki.pdf

    W sekcji karty kredytowe - opłata za obsługę karty i w nawiasie jest info.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski