  • 1. Data: 2007-03-28 11:00:33
    Temat: Karty kretytowe z ubezpieczeniem podróżnym
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Mam kartę Rajfiego z misiem (NG), głownie ze względu na ubezpieczenia w
    podróżach zagranicznych.
    Jak wiadomo Raiffeisen Bank kart MasterCard National Geographic wydawał
    już nie będzie, a żadnych innych powodów aby mieć ichnią kartę nie widzę
    (dziecko wyrosło już ze Smyka).
    Pytanie - jakie banki wydają karty z pakietem ubezpieczeń w podróżach
    zagranicznych?
    Najchętniej MC, ale ostatecznie może być Visa...
    Zdaje się, że złota Visa ING ma coś takiego, a kiedyś miałem też złotą
    Visę z BPH. Czy dobrze mi się wydaje i czy jest coś jeszcze?

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 2. Data: 2007-03-28 14:30:03
    Temat: Re: Karty kretytowe z ubezpieczeniem podróżnym
    Od: "zenek zenkosk" <z...@g...SKASUJ-TO.pl>

    yayco <y...@n...pl> napisał(a):

> [...]
    > Zdaje się, że złota Visa ING ma coś takiego, a kiedyś miałem też złotą
    > Visę z BPH. Czy dobrze mi się wydaje i czy jest coś jeszcze?

    Jest nowy bank Toyota.Do karty Gold daja ubezpieczenie assistance w podróży za
    granica.Trzeba jednak zaplacic za ta podróż tą kartą

  • 3. Data: 2007-03-28 14:39:36
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Zegar systemowy wskazywał 2007-03-28 16:30, kiedy zenek zenkosk
    zdecydował(a) się stwierdzić,że:

    > Jest nowy bank Toyota.Do karty Gold daja ubezpieczenie assistance w podróży za
    > granica.Trzeba jednak zaplacic za ta podróż tą kartą

    Dziękuję, ale nie idzie mi o assistance a prawdziwe ubezpieczenia: NNW i
    OC (ale nie samochodowe) koszta leczenia, transport w razie choroby
    ubezpieczenie bagażu i inne takie.
    Ponadto moja żona jeździ Toyotą i jestem dość sceptyczny względem tej
    marki ;-)

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 4. Data: 2007-03-28 15:21:43
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    Dobre ubezpieczenia w podróży tj. KL i OC plus Bagaż, opóźnienie lotu
    są dołączone do kart:
    1. Pekao/Lot
    2. KK Gold Invest Bank
    3. BPH KK Gold
    Przy tych kartach nie ma obowiązku zapłaty kartą za bilet czy nocleg,
    aby ubezpieczenie było ważne.
    Taki obowiązek jest przy kartach banków:
    BZWBK KK gold
    Millennium (wszystkie) - ubezpieczenie dodatkowo płatne
    Citibank

  • 5. Data: 2007-03-28 16:30:43
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    będzie, a żadnych innych powodów aby mieć ichnią
    zagranicznych?

    No ale czemu nie dalej Raiffeisen tylko zamiast NG zwykła karta
    srebrna albo złota (tutaj kwoty ubezpieczeń są naprawde porządne
    i w zasadzie dla samego tego ubezpieczenia warto ponieść opłatę).

    Najkorzystniejsze jest to, że nie trzeba nic robić, żeby ubezpieczenie
    działało - po prostu wyjeżdzam i na 60 dni mam spokój.

    --
    Pozdrawiam,
    Wilczek

  • 6. Data: 2007-03-28 17:24:30
    Od: Ra <...@s...pl>

    yayco napisał(a):
    > Zegar systemowy wskazywał 2007-03-28 16:30, kiedy zenek zenkosk
    > zdecydował(a) się stwierdzić,że:
    [ciach]

> [...]
    > ubezpieczenie bagażu i inne takie.
    > Ponadto moja żona jeździ Toyotą i jestem dość sceptyczny względem tej
    jak sporo czasu spędzasz za granicą to CU ma taką kartę na wypadek
    choroby, leczenie itp

    P. Arek

  • 7. Data: 2007-03-28 18:16:58
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Zegar systemowy wskazywał 2007-03-28 19:24, kiedy Ra zdecydował(a) się
    stwierdzić,że:

    > jak sporo czasu spędzasz za granicą to CU ma taką kartę na wypadek
    > choroby, leczenie itp
    >
    > P. Arek

    Kartę kredytową?
    Jakiś link?
    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 8. Data: 2007-03-28 18:18:20
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Zegar systemowy wskazywał 2007-03-28 17:21, kiedy
    k...@g...pl zdecydował(a) się stwierdzić,że:
> [...]
    > Taki obowiązek jest przy kartach banków:
    > BZWBK KK gold
    > Millennium (wszystkie) - ubezpieczenie dodatkowo płatne

    Dzięki wielki. Bardzo mi uprościłeś poszukiwania

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 9. Data: 2007-03-28 18:19:09
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Zegar systemowy wskazywał 2007-03-28 18:30, kiedy Wilczek zdecydował(a)
    się stwierdzić,że:

> [...]
    >
    > Najkorzystniejsze jest to, że nie trzeba nic robić, żeby ubezpieczenie
    > działało - po prostu wyjeżdzam i na 60 dni mam spokój.

    Jak nie znajdę nic lepszego, to pewnie się na tym skończy...

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 10. Data: 2007-03-28 20:05:20
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    > Przy tych kartach nie ma obowiązku zapłaty kartą za bilet czy > nocleg,
    > aby ubezpieczenie było ważne.
    > Taki obowiązek jest przy kartach banków:
    > Millennium (wszystkie) - ubezpieczenie dodatkowo płatne

    W mille przy goldach ubezieczenie podróży jest za friko, mam od wczoraj
    takiego mc golda właśnie. Ale, żeby działało, trzeba np. kupić bilet czy
    dokonać jakiegoś dowolnego zakupu za granicą.