  • 1. Data: 2007-03-28 10:50:41
    Temat: OFE i jego zmiana oraz kilka pytań
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    W zasadzie to zacznę od tego, że kompletnie nie mam zielonego pojęcia w
    jakim OFE się znajduję. Wiem, że raczej niezbyt poprawna postawa, ale
    tak jakoś wyszło. Z tego co pamiętam to gdzieś mnie wylosowali jak
    powstało OFE i coś kiedyś przyszło do domu ale chyba poszło do kosza bo
    nie za bardzo wiedziałem o co chodzi.
    Teraz chciałbym tę sprawę (mojego OFE) jakoś w końcu unormować.
    Znalazłem w mbanku taką opcję jak OFE tylko, że tam trzeba przesyłać
    papiery i z tego co czytam jest ich całkiem sporo, a wiadomo nie od
    dzisiaj z relacji na grupie, że mbank i papiery = problemy i
    niepotrzebne skoki ciśnienia ;)
    Może się ktoś podzielić informacjami: czy tylko w mbanku jest dostęp do
    OFE i czy w ogóle warto tym sobie głowę zawracać? Być może dobrze
    postąpiłem, że żyję sobie w błogiej nieświadomości OFE bo i tak z tego
    za przeproszeniem gówno będzie jak nasz kochany rząd przesunie OFE na
    budowę świątyni łopatrzności or somethings :/

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 2. Data: 2007-03-28 18:24:12
    Temat: Re: OFE i jego zmiana oraz kilka pytań
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    Użytkownik "Bartosz 'bart' Nowakowski" <b...@h...net> napisał w
    wiadomości news:eudha0$7hu$1@news.dialog.net.pl...

> [...]
    > przeproszeniem gówno będzie jak nasz kochany rząd przesunie OFE na budowę

    OFE co roku musi Ci przesylac zestawienie wplat. Wiec mozesz poczekac
    az dostaniesz albo wybrac sie do ZUSu i zapytac gdzie Cie wylosowali.

    Nie ma roznicy czy do OFE przystapisz przez mB czy przez agenta
    czy gdziekolwiek indziej. Prowizje beda takie same. Z poziomu
    mB i tak nic na OFE nie zrobisz poza patrzeniem jak wplywaja skladki.
    To nie SFI.
    A podglad skladek przez Internet oferuje kazdy OFE w swoim
    serwisie. Wystarczy zadzwonic na infolinie obecnego i sie zapytac.

    Jak chcesz zmienic OFE to trwa to dosc dlugo, odbywa
    sie 4 razy w roku i moze kosztowc nawet 200 PLN. Nie kosztuje
    nic jezeli w obencym OFE jestes od conajmniej 2 lat z wplywajacymi
    skladkami.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 3. Data: 2007-03-28 22:11:19
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Marcin wrote:

    > OFE co roku musi Ci przesylac zestawienie wplat. Wiec mozesz poczekac
    > az dostaniesz albo wybrac sie do ZUSu i zapytac gdzie Cie wylosowali.

    I myślisz, że w ZUSie pójdzie mi tak prosto - pójdę zapytam i mi
    powiedzą? Testował już może ktoś takie cuda?

    > Jak chcesz zmienic OFE to trwa to dosc dlugo, odbywa
    > sie 4 razy w roku i moze kosztowc nawet 200 PLN. Nie kosztuje
    > nic jezeli w obencym OFE jestes od conajmniej 2 lat z wplywajacymi
    > skladkami.

    Na pewno jestem dłużej niż 2 lata a kwestia zmiany to ewentualnie w
    zależności od sytuacji jaką zastanę.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 4. Data: 2007-03-29 08:26:02
    Od: l...@m...pl

    > I myślisz, że w ZUSie pójdzie mi tak prosto - pójdę zapytam i mi
    > powiedzą? Testował już może ktoś takie cuda?
    być może na infolinii zus będą mieli wgląd w dane JAKI fundusz jest
    przypisany
    http://www.multiofe.pl/nowosci.OFEemerytura.127,info
    liniazus.shtml
    jeśli nie, trzeba się u nich dowiedzieć w jaki sposób taką informację
    uzyskać.

    > Na pewno jestem dłużej niż 2 lata a kwestia zmiany to ewentualnie w
    > zależności od sytuacji jaką zastanę.
    to do kosza musiało lądować nie jednorazowo a wielokrotnie. OFE co
    roku powinno wysyłac informację o składkach...

    W każdym razie dopóki nie będzie wiadomo w jakim OFE Pan jest oraz
    jaki jest numer umowy- nie ma możliwości zmiany funduszu.

    zespół MultiOfe.pl

  • 5. Data: 2007-03-29 09:36:44
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    l...@m...pl wrote:

> [...]
    >
    > W każdym razie dopóki nie będzie wiadomo w jakim OFE Pan jest oraz
    > jaki jest numer umowy- nie ma możliwości zmiany funduszu.

    Dziękuje za cenne informację. Jak sięgam pamięcią to przypominam sobie
    tylko jedno spotkanie z tymi papierami, bodajże pierwsze, i coś mi
    świta, że zapisali mnie do "Vabanku" bo pamiętam reklame, a że film
    lubię to tak mi się dzisiaj skojarzyło - pamięta ktoś może co do za OFE?
    Bo chyba nie Vabank ;)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 6. Data: 2007-03-29 14:58:25
    Od: l...@m...pl

    On 29 Mar, 11:36, Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net> wrote:
> [...]
    > świta, że zapisali mnie do "Vabanku" bo pamiętam reklame, a że film
    > lubię to tak mi się dzisiaj skojarzyło - pamięta ktoś może co do zaOFE?

    najprawdopodobniej zurich solidarni :) obecnie generali.

    informacja niepotwierdzona :)
    www.multiofe.pl

  • 7. Data: 2007-03-29 15:02:07
    Od: l...@m...pl

    > najprawdopodobniej zurich solidarni :) obecnie generali.
    > informacja niepotwierdzona :)
    informacja już potwierdzona:
    http://www.ay.com.pl/arch/05-03-00/srfundusze.html

    w istocie był to zurich

    pozdrawiamy www.multiofe.pl

  • 8. Data: 2007-03-29 20:14:02
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    l...@m...pl wrote:

    > informacja już potwierdzona:
    > http://www.ay.com.pl/arch/05-03-00/srfundusze.html
    >
    > w istocie był to zurich

    Dziękuje bardzo za informację. Generalnie generali może być :)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski