  • 1. Data: 2004-12-09 20:05:52
    Temat: Na marginesie - Inteligo
    Od: "Snigdha" <s...@o...pl>

    Przeczytałam całą dyskusję o Inteligo i PKO Inteligo i doszłam do jednego
    wniosku: że gdzieś tam (być może w PKO BP) pracują jacyś superinteligentni
    ludzie, żeby jeden interfejs i jeden rachunek nazwać tak bardzo podobnie. To
    po prostu zaproszenie do nieporozumień!

    S.

  • 2. Data: 2004-12-09 20:31:21
    Temat: Re: Na marginesie - Inteligo
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Snigdha <s...@o...pl> wrote:
> [...]
    > superinteligentni ludzie, żeby jeden interfejs i jeden rachunek
    > nazwać tak bardzo podobnie. To po prostu zaproszenie do nieporozumień!

    Biorac pod uwage mozliwosc wlaczenia Inteligo do PKO BP po wdrozeniu nowego
    systemu centralnego - bardzo dobry pomysl.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2004-12-09 20:35:09
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > Biorac pod uwage mozliwosc wlaczenia Inteligo do PKO BP po wdrozeniu
    > nowego systemu centralnego - bardzo dobry pomysl.

    I znowu zmiana nru rachunku. :/

    BTW czy przy połknięciu inteligo przez PKO BP naprawdę zmiana nru
    rozliczeniowego była konieczna? Skoro wszystkie rachunku z danego nru
    rozliczeniowego przeszły do PKO BP to nie dało się jakoś dopasować
    danych banku do istniejącego numeru, bez konieczności jego zmiany?

  • 4. Data: 2004-12-09 20:50:24
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...pl>

    Użytkownik Wojciech Nawara napisał:

    > I znowu zmiana nru rachunku. :/

    Po co? Istniejący jest w posiadaniu PKO BP

> [...]
    > rozliczeniowego przeszły do PKO BP to nie dało się jakoś dopasować
    > danych banku do istniejącego numeru, bez konieczności jego zmiany?

    Chyba tak. Pierwsze 3 cyfry (po cyfrach kontrolnych) określaja bank.

    M.

  • 5. Data: 2004-12-09 21:02:21
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Maciej Bebenek napisał(a):

    > Po co? Istniejący jest w posiadaniu PKO BP

    Czuję w kościach...

    > Chyba tak. Pierwsze 3 cyfry (po cyfrach kontrolnych) określaja bank.

    No OK, ale czy koniecznie musiał zostać zmieniony nr rozliczeniowy, a
    dlaczego nie mogły zostać uaktualnione po prostu dane banku przy tym
    banku w bazach KIR i innych? Skoro całośc poszła do PKO BP.
    Czy przekazania nru rozliczeniowego innemu bankowi zabrania prawo, czy
    to po prostu brak dobrej woli?

    Czy dotychczasowy nr rozliczeniowy inteligo [za Niemca :-)] nadal żyje?

  • 6. Data: 2004-12-09 21:29:20
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > No OK, ale czy koniecznie musiał zostać zmieniony nr rozliczeniowy, a
    > dlaczego nie mogły zostać uaktualnione po prostu dane banku przy tym
    > banku w bazach KIR i innych? Skoro całośc poszła do PKO BP.

    No właśnie ciekawe: jak się łączył Pekao SA, to numery rozliczeniowe
    oddziałów pozostały te same, aż do zmiany systemu na nowy (któraż to
    operacja trwała od połowy 2003 roku do połowy 2004). Podobnie było z BPH
    i PBK.

    > Czy przekazania nru rozliczeniowego innemu bankowi zabrania prawo, czy
    > to po prostu brak dobrej woli?

    Numer rozliczeniowy jest chyba związany z licencją bankową (czy
    zezwoleniem czy jak tam się to nazywa). Może bank ten niemiecki przez
    jakiś czas miał pomysł, co zrobić z licencją?

    > Czy dotychczasowy nr rozliczeniowy inteligo [za Niemca :-)] nadal żyje?

    A jaki był? http://www.ebanki.info/iban/baza/IBANatorBaza.zip - tu można
    sprawdzić.

    --
    Marek

  • 7. Data: 2004-12-09 22:53:56
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Maciej Bebenek <m...@u...pl> writes:

    > Po co? Istniejący jest w posiadaniu PKO BP

    I co z tego? Przy przejsciu z ePKO (w banku PKOBP) do Inteligo (w
    banku PKOBP) numery sie zmienily...

    MJ

  • 8. Data: 2004-12-11 23:37:31
    Od: "Homer Simpson" <z...@g...pl>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> napisał(a):

    > I co z tego? Przy przejsciu z ePKO (w banku PKOBP) do Inteligo (w
    > banku PKOBP) numery sie zmienily...
    >
    > MJ
    Bo zmieniła się jednostka rozliczająca - ePKO było umiejscowione w Bydgoszczy,
    Inteligo podlega pod centralę. Pozostałe dywagacje, to tylko dywagacje ;-)
    bank zrobi, co będzie chciał, albo musiał, aby dostosować się do
    obowiązujących przepisów, ale przychylam się do opinii, że numery kont nie
    będą zmieniane ze względu na integrację systemu.