  • 1. Data: 2008-11-17 13:32:43
    Temat: [polbank] KK Era
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Czy do kogoś się już odezwali? Bo ja wysłałem smsa w czwartek czy piątek
    i nic :|

    KJ

  • 2. Data: 2008-11-17 13:59:45
    Temat: Re: [polbank] KK Era
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Czy do kogoś się już odezwali? Bo ja wysłałem smsa w czwartek czy piątek
    > i nic :|
    >
    > KJ

    czekam sobie...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-11-17 14:48:22
    Od: "Marcin" <m...@W...gazeta.pl>

    RobertS <b...@x...pl> napisał(a):
> [...]

    Sms wyslalem w piatek po poludniu, wlasnie do mnie oddzwonili. Dzwonila pani z
    Ery i zaproponowala karte z limitem 4000 - powiedzialem, ze taki limit mnie
    nie interesuje, bo wlasnie rezygnuje z karty ze znacznie wiekszym limitem.
    Pani ma cos sprawdzic z Polbankiem i oddzwonic. Ciekawe kiedy i ciekawe z czym.

  • 4. Data: 2008-11-17 14:51:47
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@W...gazeta.pl>

    Marcin <m...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > Pani ma cos sprawdzic z Polbankiem i oddzwonic. Ciekawe kiedy i ciekawe z
    Czy wysokość limitu była w jakiś sposób powiazana z wysokością rachunków za
    telefon?

    Marcin

  • 5. Data: 2008-11-17 15:04:51
    Od: "Marcin" <m...@W...gazeta.pl>

    Marcin Dominiak <m...@W...gazeta.pl> napisał(a):
    > Czy wysokość limitu była w jakiś sposób powiazana z wysokością rachunków za
    > telefon?

    Nie mam pojecia, nie pytalem. Rachunki mam w okolicach 100zl miesiecznie. Ale
    wydaje mi sie, ze limit byl wyliczony przez Ere i ze Polbank nie sprawdzal
    mnie. Ale to tylko wnioskuje z rozmowy. Ciekawe z czym oddzwonia.

    Ale nie wiem czy sie w to bawic, to samo (1%) oferuje Alior - moze to lepsza
    oferta? W Polbanku plusem bylyby sms'y przypominajace o splacie. Konto mam w
    mbanku i na razie nie planuje go zmieniac.

  • 6. Data: 2008-11-17 15:28:36
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@W...gazeta.pl>

> [...]

    > oferta? W Polbanku plusem bylyby sms'y przypominajace o splacie. Konto mam w
    > mbanku i na razie nie planuje go zmieniac.
    Może i lepsza ale:
    1. karta Pol-Era może być bezpłatna przy wykonaniu kilkudziesięciu transakcji
    rocznie a w AB jest limit kwotowy,
    2. co dwie karty to nie jedna ;-)

    Szkda, że nie ma dodatkowej promocji polegającej na tym, że osoby, które bedą
    oplacały rachunki za telefon Era poprzez obciązenie tej karty otrzymywałyby
    bonus w postaci dodatkowych punktów EraPremia (np. podwojenie wartosci
    punktów wynikających z wysokosci faktury).

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 7. Data: 2008-11-17 20:24:55
    Od: Pete <n...@n...com>

    Marcin Dominiak pisze:

> [...]
    > czym.
    > Czy wysokość limitu była w jakiś sposób powiazana z wysokością rachunków za

    Jest. Ale kryterium przyznawania tej karty wymyślał jakiś marketoid z
    Ery, który tworzy tylko oferty utrzymaniowe dla abonentów.

    Otóż, zadzwoniłem (nr tel na stronie - to infolinia Ery). Otóż pyta się
    mnie panienka z Ery, czy karta na tym numerze telefonu? Na to ja, że tak.
    I że Era dla tego numeru oferuje mi limit 2tyś. Na co ja w śmiech, i że
    za utrzymywanie trzech abonamentów, to niech sobie w ... buty wsadzą.
    Więc Era na to, żebym podał pozostałe numery. I na każdym z tych numerów
    przysługuje mi karta z limitem 4tyś.

    I tu mię naszła refleksja
    Kto to k@#&% wymyślił?
    Kartę reglamentują jak dotowane telefony?

    Niedługo chyba będzie trzeba cyrograf na 24 miesiące podpisywać by ją
    otrzymać.

    --
    Pete

  • 8. Data: 2008-11-18 00:23:50
    Temat: Re: KK Era
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 17 Lis, 15:48, "Marcin" <m...@W...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    > Pani ma cos sprawdzic z Polbankiem i oddzwonic. Ciekawe kiedy i ciekawe z czym.

    A co właściwie ta karta oferuje ?

  • 9. Data: 2008-11-18 05:03:44
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    szczurwa <s...@g...com> writes:

> [...]
    [...]

    > A co właściwie ta karta oferuje ?
    Nic. Ale możemy sobie przecież brać do kolekcji, nie?

    KJ

  • 10. Data: 2008-11-18 07:34:46
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Nic. Ale możemy sobie przecież brać do kolekcji, nie?
    >
    > KJ

    no właśnie, do mnie nie oddzwonili, może dlatego że mam prepaida, ale z
    ciekawości zadzwonię i zapytam czy karta mi nie przysługuje, bo np.
    jestem "gorszy"...

    --
    pozdrawiam
    RobertS