  • 61. Data: 2008-11-23 13:26:13
    Temat: Re: [polbank] KK Era
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Kamil Jońca wrote:
    > Czy do kogoś się już odezwali? Bo ja wysłałem smsa w czwartek czy piątek
    > i nic :|
    >
    > KJ

    A tak właściwie, to koniecznie trzeba mieć telefon w Erze, żeby dostać
    tą kartę? Jakoś nie mogę się tego *jednoznacznie* doczytać... :-)

    --
    MiCHA

  • 62. Data: 2008-11-23 14:27:50
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sun, 23 Nov 2008 11:31:05 +0100, ygreko napisał(a):

    > OK, zle sformulowalem: zadaje pytanie, ale nie zada potwierdzenia na
    > papierze z zakladu pracy. Stan sprzed dwoch miesiecy.

    Miesiąc temu Polbank się zawiesił, a niedawno kazali mi przynieść papiery.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 63. Data: 2008-11-23 14:45:41
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:492959f5$0$29388$f69f905@mamut2.aster.pl, *Przemyslaw
    Kwiatkowski* wrote:

    > A tak właściwie, to koniecznie trzeba mieć telefon w Erze, żeby dostać
    > tą kartę? Jakoś nie mogę się tego *jednoznacznie* doczytać... :-)

    Regulamin czytal?
    Karta jest wydawana tylko klientom PTC - na poczatku jest definicja klienta
    ptc, a dalej jest tez procedura jest co sie dzieje jak wlasciciel przestaje
    byc klientem PTC.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."