  • 1. Data: 2008-11-17 10:17:55
    Temat: Re: Realne oprocentowanie overnight w aliorze
    Od: Brzezi <u...@e...net.pl>

    pon, 17 lis 2008 o 12:50 GMT, s...@g...com napisał(a):

    > Jak porownac aliorowego overnajta z oprocentowaniem innych kont? Czy
    > dobrze mi wychodzi ze jest to okolo 2,75% od calosci salda na rachunku
    > (polowa srodkow na polowe doby)?

    Ludzie to juz na prawde maja bujna fantazje :)

    Dla podpowiedzi dodam, ze bylo w ostatnim tygodniu juz tutaj na grupie...

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@e...net.pl ][ If you stand on your head, you will get ]
    [ Ekg: #3781111 ][ footprints in your hair. ]

  • 3. Data: 2008-11-17 16:00:20
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Ludzie to juz na prawde maja bujna fantazje :)

    Czepialski jesteś. Nawet nie odpowiesz człowiekowi że noc to nie połowa dnia
    i że trzeba zimą liczyć ovenighta przez około 14 godzin a w lecie przez
    około 8 godzin (tak na oko) :)

    Więc efektywnie oprocentowanie zimą będzie wyższe.

    --
    Darek

  • 4. Data: 2008-11-17 17:47:41
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Mon, 17 Nov 2008 17:00:20 +0100, Darek napisał(a):

    > Czepialski jeste?. Nawet nie odpowiesz cz?owiekowi ?e noc to nie po?owa
    > dnia i ?e trzeba zim? liczyae ovenighta przez oko?o 14 godzin a w lecie
    > przez oko?o 8 godzin (tak na oko) :)
    >
    > Wiec efektywnie oprocentowanie zim? bedzie wy?sze.

    A jak ktoś mieszka np w Norwegii albo jeszcze dalej ;)

    Xenocide

  • 5. Data: 2008-12-09 11:37:00
    Od: s...@g...com

    On 17 Lis, 18:47, Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
    wrote:

    > A jak ktoś mieszka np w Norwegii albo jeszcze dalej ;)

    Niestety na grupie nie padla jednoznaczna odpowiedz. Jezeli wiecie, to
    szkoda, ze wymadzacie sie, odbiegacie od tamatu zamiast odpowiedziec
    wprost :(
    Zapytam wiec ponownie - jakie jest wg Was (super znawcow tematu)
    realne oprocentowanie (w stosunku rocznym) tej lokaty?

    --
    str

  • 6. Data: 2008-12-09 11:39:58
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    f.googlegroups.com...

[...]

    Padła jednoznaczna i to między innymi ja jej udzieliłem, ale nie tylko ja.
    Wysil się i poszukaj, bo nie chce mi się liczyć drugi raz.

    marekz

  • 7. Data: 2008-12-09 11:45:11
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    f.googlegroups.com...

    Zapytam wiec ponownie - jakie jest wg Was (super znawcow tematu)
    realne oprocentowanie (w stosunku rocznym) tej lokaty?

    A zresztą, niech ci będzie: 5,6536% efektywnie rocznie, bez belki i bez
    uwzględniania groszowych zaokrągleń.

    marekz

  • 8. Data: 2008-12-09 12:00:18
    Od: s...@g...com

    wiadomościnews:561a66c1-2304-4de8-872d-a09a003ef8b8@
> [...]
    tematu)realneoprocentowanie(w stosunku rocznym) tej lokaty?

    > A zresztą, niech ci będzie: 5,6536% efektywnie rocznie, bez belki i bez

    Na chwile obecna zaczyna sie zgadzac, ale wtedy kiedy to pisalem to
    niebardzo. Od dzisiaj (albo wczoraj) lokata overnight w Aliorze
    dotyczyla tylko dni _roboczych_, wiec w jednym tygodniu byla zakladana
    cztery razy - z pn-wt, wt-sr, sr-czw, czw-pia.

    Ponizej link do strony z kesza, w ktorym wyraznie napisano ze lokata
    dotyczy dni roboczych:
    http://74.125.77.132/search?q=cache:kYl4vdErzQkJ:zap
    raszamy.aliorbank.pl/konto_z_lokata_nocna.html+konto
    _z_lokata_nocna&hl=pl&ct=clnk&cd=3&gl=pl&client=fire
    fox-a

    Obecnie juz tego nie ma, ale jakis to mnie nie dziwi :P

    --
    str

  • 9. Data: 2008-12-09 12:12:14
    Od: BK <b...@g...com>

    On 9 Gru, 13:00, s...@g...com wrote:

> [...]
    ErzQkJ:zapraszamy.aliorbank...

    > Obecnie juz tego nie ma, ale jakis to mnie nie dziwi :P

    To byl blad na stronie www. W regulaminie od zawsze bylo, ze kazdego
    dnia. I tak to dzialalo. Mam ta lokate od konca listopada i zaklada
    sie codziennie.

    BK