  • 1. Data: 2008-11-17 11:39:29
    Temat: mBank - plajtuje?
    Od: "jupic" <j...@w...pl>

    przelewy zaplanowane na dzis jeszcze nie wyszly - nadal sa jako oczekujace

    a ponowna proba zalogowania na konto daje taki efekt:

    Przepraszamy, ale obecnie nie ma możliwości logowania do internetowego
    serwisu transakcyjnego.
    Powtórna próba logowania będzie prawdopodobnie możliwa po upływie 10 minut.
    Jeśli pozostaniesz na tej stronie, Twoja przeglądarka automatycznie
    wyświetli formatkę do logowania po upływie 10 minut, pod warunkiem, że
    logowanie będzie możliwe.
    Za niedogodności związane z oczekiwaniem na możliwość zalogowania serdecznie
    przepraszamy.

    begin 666 blank.gif
    K1TE&.#EA`0`!`(#_`,# P ```"'Y! $`````+ `````!``$```("1 $`.P``
    `
    end

  • 2. Data: 2008-11-17 11:43:56
    Temat: Re: mBank - plajtuje?
    Od: "jupic" <j...@w...pl>

    > przelewy zaplanowane na dzis jeszcze nie wyszly - nadal sa jako oczekujace

    a na koncie zony
    przelewy zlecone na dzis z wczoraj jeszcze nie poszly - sa oczekujace
    za to zlecone dzis juz poszly

    ktos wie co sie stalo?

  • 3. Data: 2008-11-17 12:03:40
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "jupic" <j...@w...pl> wrote in message

    > a na koncie zony
    > przelewy zlecone na dzis z wczoraj jeszcze nie poszly - sa oczekujace
    > za to zlecone dzis juz poszly
    >
    > ktos wie co sie stalo?

    wez sobie chłopie zadzwoń na infolinie...

  • 4. Data: 2008-11-17 12:16:15
    Od: "jupic" <j...@w...pl>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > "jupic" <j...@w...pl> wrote in message

    > wez sobie chłopie zadzwoń na infolinie...

    zeby posluchac melodyjki? to juz wole puscic sobie radio

  • 5. Data: 2008-11-17 12:37:13
    Od: "b.s." <o...@p...fm.pl>

    > zeby posluchac melodyjki? to juz wole puscic sobie radio
    U mnie działa normalnie, wszystkie przelewy poszły.

  • 6. Data: 2008-11-17 12:46:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "george" gfrn3l$ov3$...@n...news.neostrada.pl

    > wez sobie chłopie zadzwoń na infolinie...

    Skąd wiesz, że to chłop? Może to szlachcic, ino że ubogi? ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2008-11-17 12:50:15
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "jupic" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > zeby posluchac melodyjki? to juz wole puscic sobie radio

    cóż za beztroska ;]

  • 8. Data: 2008-11-17 13:46:12
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Tak - wysyłasz posty w html zamiast w plain text.
    JaC

    -----

  • 9. Data: 2008-11-17 15:24:08
    Od: Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl>

    666 pisze:
    > Tak - wysyłasz posty w html zamiast w plain text.
    > JaC

    Przyganiał kocioł garnkowi... od lat odpisujesz nad cytatem a nie pod i
    uparcie uważasz, że tak jest git.

    Pozdr,
    Tomek

  • 10. Data: 2008-11-17 17:29:26
    Temat: Re: mBank - plajtuje? -> bezedura
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    W artykule news:gfrla7$8l0$1@atlantis.news.neostrada.pl,
    niejaki(a): jupic z adresu <j...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > upływie 10 minut, pod warunkiem, że logowanie będzie możliwe.
    > Za niedogodności związane z oczekiwaniem na możliwość

    Hmmm, jesteś tak naiwny że sądzisz iż zwykły komunikat
    techniczny ma jakikolwiek związek ze stanem finansowym
    banku czy ktoś Ci płaci za wywoływanie paniki?

    --
    Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie NIE ZAMÓWIONYCH ofert
    na adres użyty do/podczas wysłania tej wiadomości.