  • 1. Data: 2009-03-27 17:36:09
    Temat: polbank 24 - firefox?
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Hej,

    Czy komuś z PT Koleżeństwa zadziałał dostęp do Polbank24 na Firefoxie?
    Po zmianie systemu zniknęły komunikaty o tym, że należy korzystać z
    Windows Internet Explorera, i w zasadzie wszystko działa poprawnie,
    nawet certyfikat udało się zainstalować. Problem w tym, że nie da się
    żadej dyspozycji potwierdzić - Java wywala błąd.

    To tylko u mnie, czy nowy Polbank24 nadal jest IE-only?

    WN

  • 2. Data: 2009-03-27 20:54:33
    Temat: Re: polbank 24 - firefox?
    Od: "krzymek" <k...@t...pl>

    > To tylko u mnie, czy nowy Polbank24 nadal jest IE-only?

    Nawet kiedyś jak był komunikat że tylko IE to dzialalo na firefoxie i nawet
    przelewy dzialaly, a teraz tez smiga bez problemu.
    --
    ---==[ krzymek ]==---

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    3970 (20090327) __________

  • 3. Data: 2009-03-29 18:20:38
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    krzymek pisze:

    > Nawet kiedyś jak był komunikat że tylko IE to dzialalo na firefoxie i
    > nawet przelewy dzialaly, a teraz tez smiga bez problemu.

    No a u mnie nadal nie działa, helpdesk potwierdza, że nadal IE-only. Czy
    ktoś jeszcze mógłby napisać, czy da się podpisywać dyspozycje w Firefoxie?

  • 4. Data: 2009-03-29 19:55:27
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > No a u mnie nadal nie działa, helpdesk potwierdza, że nadal IE-only. Czy
    > ktoś jeszcze mógłby napisać, czy da się podpisywać dyspozycje w Firefoxie?

    u mnie jest tak samo, jak chcę looknąć na zadłużenie na kk to odpalam IE ;-(

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2009-03-30 07:42:38
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sun, 29 Mar 2009 21:55:27 +0200, RobertS napisał(a):

    > u mnie jest tak samo, jak chcę looknąć na zadłużenie na kk to odpalam IE ;-(

    Zadłużenie na KK dało się w Firefoksie i na starym oglądać. Na nowym też
    nie ma problemu.

    --
    Kojer