  • 1. Data: 2009-03-27 12:59:00
    Temat: Cos coraz czesciej ostatnio
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    http://wiadomosci.onet.pl/2699,1942172,katowice_napa
    d_na_bank__trwa_oblawa,wydarzenie_lokalne.html
    Katowice: napad na bank, trwa obława
    Zamaskowany sprawca okradł w piątek przed południem placówkę ING Banku
    Śląskiego w Katowicach - Ligocie. Mężczyzna sterroryzował pracowników
    i klientów przedmiotem przypominającym pistolet i ukradł kasetkę z
    pieniędzmi.
    Jak powiedziała sierżant Adrianna Mazur z katowickiej policji,
    mężczyzna wszedł do oddziału banku przy ul. Medyków mniej więcej
    kwadrans po dziesiątej. Na twarzy miał chustę. W placówce było wtedy
    prawdopodobnie pięcioro pracowników i sześcioro klientów.

    - Sprawca zagroził im użyciem broni. W ręku trzymał przedmiot
    przypominający pistolet. Kazał wszystkim położyć się na ziemi i
    zażądał wydania pieniędzy. Wyszedł z banku z kasetką, zawierającą
    pieniądze - powiedziała sierżant Mazur.

    Policja nie podaje, jaka kwota padła łupem bandyty. Nie wiadomo też,
    czy sprawca miał wspólników oraz czy odjechał samochodem. Znany jest
    jedynie pobieżny opis mężczyzny - wygląda na ok. 35 lat, ma ok. 180 cm
    wzrostu, jest średniej budowy ciała, sprawia wrażenie wysportowanego.

    Mężczyzny szuka policja. Trwają przesłuchania świadków i ustalenia
    szczegółowych okoliczności kradzieży pieniędzy. Na razie trudno
    powiedzieć, czy bandyta groził pracownikom i klientom prawdziwym
    pistoletem, czy atrapą broni.

  • 2. Data: 2009-03-27 14:05:25
    Temat: Re: Cos coraz czesciej ostatnio
    Od: a...@g...com

    Trudno się dziwić jak ludzie widzą, że grube ryby cynicznie
    psychopatycznie kradną na potęgę "w białych rękawiczkach", bosowie
    banków po doprowadzeniu ich do bankrutctwa najpierw wzywają rząd do
    rzucenia "koła ratunkowego" w postaci kilku miliardów a jak dostaną to
    sobie za to wypłacają wielomilionowe premie przy czym jeszcze redukują
    zatrudnienie i uposażenie zwykłych pracowników... Jak tak dalej
    pójdzie do doczekamy się rewolucji proletariackiej.

  • 3. Data: 2009-03-27 14:27:30
    Od: BK <b...@g...com>

    On 27 Mar, 15:05, a...@g...com wrote:
    > Trudno się dziwić jak ludzie widzą, że grube ryby cynicznie
    > psychopatycznie kradną na potęgę "w białych rękawiczkach",

    > bosowie
    > banków po doprowadzeniu ich do bankrutctwa

    Tak zwlaszcza w Polsce.

    > najpierw wzywają rząd do
    > rzucenia "koła ratunkowego" w postaci kilku miliardów

    Tak zwłaszcza w Polsce.

> [...]

    > zatrudnienie i uposażenie zwykłych pracowników... Jak tak dalej
    > pójdzie do doczekamy się rewolucji proletariackiej.

    Nie ma to jak dorobic ideologie do zwyklego zlodziejstwa w Polsce za
    pomoca faktow dotyczacych glownie USA.

    Myslisz, ze taki zlodziej sie zastanawia nad czyms takim jak sytuacja
    ekonomiczna, premie prezesa banku itp?

  • 4. Data: 2009-03-27 14:41:44
    Od: a...@g...com

    On Mar 27, 3:27 pm, BK <b...@g...com> wrote:
    > Tak zwlaszcza w Polsce.

    A ile jest polskich banków w Polsce?

    > Myslisz, ze taki zlodziej sie zastanawia nad czyms takim jak sytuacja
    > ekonomiczna, premie prezesa banku itp?

    Myślę, że zwykli ludzie nie są tacy zwykli jak się niektórym wydaje.

  • 5. Data: 2009-03-27 15:31:27
    Od: BK <b...@g...com>

    On 27 Mar, 15:41, a...@g...com wrote:

    > A ile jest polskich banków w Polsce?

    Ponad 500 z funkcjonujacych 585, a co?

  • 6. Data: 2009-03-27 19:27:25
    Od: a...@g...com

    On Mar 27, 4:31 pm, BK <b...@g...com> wrote:

    > Ponad 500 z funkcjonujacych 585, a co?

    Ake mówmy o poważnych, wielkich bankach, które nie są filią placówek
    zagranicznych, i które są zdolne np. kredytować znaczące podmioty
    zagraniczne.

    Proszę podaj przykład czegoś takiego i innego niż PKO BP

  • 7. Data: 2009-03-27 20:31:55
    Od: BK <b...@g...com>

    On 27 Mar, 20:27, a...@g...com wrote:

> [...]
    > zagraniczne.
    >
    > Proszę podaj przykład czegoś takiego i innego niż PKO BP

    BOS, Getin/Noble, Alior, BGK... ;-)

    A tak serio co to ma do rzeczy biorac pod uwage, ze np. w Warszawie
    najwiecej napadow bylo na PKO BP, a raz nawet na jakis spoldzielczy.

    Dorabianie ideologi do zwyklego zlodziejstwa jest zalosnie smieszne.

    Bo niby te zachodnie wielkie banki, tacy krwiopijcy, takie premie dla
    prezesow, tylko spojrzec na napady na banki to jakos te biedne polskie
    PKO BP najgorzej dostaje po dupie, podobnie spoldzielcze. I tu
    wychodzi pragmatyzm nie ideologia - te placowki poprostu najlatwiej
    napasc. Wiele duzych bankow prowadzi placowki, w ktorych praktycznie
    nie ma gotowki i nikt ich nie napada. PKO BP to masa obslugi kasowej
    dla detalu i dlatego ich kroja...

    Zadna ideologia tylko racjonalnie zaplanowane zlodziejstwo.