  • 1. Data: 2009-03-27 17:04:38
    Temat: obecna akceptowalnosc DC
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    O matko, czy nadal tylko Polcard to akceptuje? eCard na pewno nie, a inni?

    Jaki ma w takim razie sens znaczek MC na kartach obecnie wydawanych, no
    przecież można się załamać. 5 lat przerwy, a akceptowalność zamiast być
    lepszą niż wtedy wydaje się być gorszą!

    mz

  • 2. Data: 2009-03-27 17:23:50
    Temat: Re: obecna akceptowalnosc DC
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Fri, 27 Mar 2009 18:04:38 +0100, MarekZ napisał(a):

> [...]
    >
    > Jaki ma w takim razie sens znaczek MC na kartach obecnie wydawanych, no
    > przecież można się załamać. 5 lat przerwy, a akceptowalność zamiast być

    E tam, z akceptowalnością DC nie jest tak źle, zaryzykuję stwierdzenie, że
    jest lepiej niż z Amexem. Jakoś nie doświadczyłem wielkiego problemu przy
    płatnościach DC.

  • 3. Data: 2009-03-27 17:28:31
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "smE" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > E tam, z akceptowalnością DC nie jest tak źle, zaryzykuję stwierdzenie, że
    > jest lepiej niż z Amexem. Jakoś nie doświadczyłem wielkiego problemu przy
    > płatnościach DC.

    Kto to obecnie akceptuje oprócz Polcardu? e-Service, BZWBK? Inni?

  • 4. Data: 2009-03-27 17:30:01
    Od: "Filip Lach" <f...@g...pl>

    MarekZ <m...@i...pl> napisał(a):

    > O matko, czy nadal tylko Polcard to akceptuje? eCard na pewno nie, a inni?

    jakieś 75% e-service'ów akceptuje. Ale to ruletka, bo jak trafisz na takiego,
    co nie ma podpisanej umowy, to na terminalu wyskakuje "Odmowa" co jest niezbyt
    miłe przy biznes lunchach itp ;-)

  • 5. Data: 2009-03-27 17:33:39
    Od: m...@i...pl

    On 27 Mar, 18:23, smE <n...@n...com> wrote:

    > E tam, z akceptowalnością DC nie jest tak źle, zaryzykuję stwierdzenie, że
    > jest lepiej niż z Amexem. Jakoś nie doświadczyłem wielkiego problemu przy
    > płatnościach DC.

    Z moich obserwacji wynika, ze Amex jest akceptowalny w wielszej
    liczbie punktow niz DC. Pisze oczywiscie o PL.

    MK

  • 6. Data: 2009-03-27 17:35:46
    Od: m...@i...pl

    On 27 Mar, 18:30, "Filip Lach" <f...@g...pl> wrote:

    > jakieś 75% e-service'ów akceptuje. Ale to ruletka, bo jak trafisz na takiego,
    > co nie ma podpisanej umowy, to na terminalu wyskakuje "Odmowa" co jest niezbyt
    > miłe przy biznes lunchach itp ;-)

    Hehe... to ja mialem taki przypadek, ale myslalem ze to wina lacza.
    Jak wypowiadalem karte to napisalem im, ze w zadnym punkcie Elavonu
    nie udalo mi sie zaplacic, mimo ze na stronie pisza o akceptacji DC.

    MK