  • 1. Data: 2009-03-27 11:45:01
    Temat: ebay + paypal + polbank = ki diabeł?
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Hello,

    Właśnie usiłuję zapłacić w funtach szterlingach przez Paypal za zakupy
    na ebayu kartą Polbanku. Efekt:

    "W przypadku tej transakcji nie można użyć tej karty. Wybierz inne
    źródło finansowania płatności lub dodaj do konta PayPal inną kartę
    kredytową."

    O co chodzi? Kartę Polbanku wyrobiłem sobie właśnie po to, by płacić
    zagramanicą, a tu... niespodzianka. Ktoś wie o co chodzi?

    --
    MiCHA

  • 2. Data: 2009-03-27 12:22:27
    Temat: Re: ebay + paypal + polbank = ki diabeł?
    Od: k...@o...pl

    On 27 Mar, 12:45, Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:

    > O co chodzi? Kartę Polbanku wyrobiłem sobie właśnie po to, by płacić
    > zagramanicą, a tu... niespodzianka. Ktoś wie o co chodzi?
    Też mam problemy z płatnością kartą Polbanku ale w kraju: doładowania
    na polpay.net
    Wszystko inne jak na razie działa. Trochę dziwne.

  • 3. Data: 2009-03-27 14:39:47
    Od: "Lukasz, sq2dyl" <s...@p...onet.pl>

    Przemyslaw Kwiatkowski pisze:

    Hej!

> [...]
    >
    > O co chodzi? Kartę Polbanku wyrobiłem sobie właśnie po to, by płacić
    > zagramanicą, a tu... niespodzianka. Ktoś wie o co chodzi?

    Ja mam podczepionego pod PayPala Mastercarda z Polbanku i wszystko jest
    ok. Robiłem kilka transakcji (ostatnia w lutym), ale może teraz są
    jakieś problemy.

    --
    Łukasz

  • 4. Data: 2009-03-27 15:38:17
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Lukasz, sq2dyl" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Ja mam podczepionego pod PayPala Mastercarda z Polbanku i wszystko jest
    > ok. Robiłem kilka transakcji (ostatnia w lutym), ale może teraz są

    też nie miałem nigdy problemów z płatnościami
    ale płaciłem zwykłą polbankową z pól roku temu

  • 5. Data: 2009-03-28 11:16:06
    Temat: Re: ebay + paypal + polbank = ki diabeł? - apel
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Przemyslaw Kwiatkowski wrote:
    > Hello,
    >
    > Właśnie usiłuję zapłacić w funtach szterlingach przez Paypal za zakupy
    > na ebayu kartą Polbanku. Efekt:

    ja tylko zwracam sie do waszych sumien.

    Nie placcie paypalem w polskich sklepach online. Paypal posiada cholernie duza
    stawke prowizyjna. Znacznie wieksza niz polskie "klony" paypala. Na dodatek nie
    chce slyszec o negocjacjach cenowych a obroty mam czasami spore przez karty.
    Jakos z Polskimi firmami sie dogadalem, z nimi nie ma mowy.

    Majac wybor zaplaty normalnie karta przez zaufane centra jak polcard, ecard,
    platnosci.pl, moneybookers = zorbcie transakcje tymi kanalami a nie paypalem.
    Cala prowizja jest wysylana za granice. Badzmy patriotami i wspierajmy polskie
    firmy (z wymienionych nie jest nia tylko moneybookers ale nie maja
    zlodziejskiej stawki).

    Pisze to jako wlasciciel duzego sklepu internetowgo. Z musu mam tego paypala,
    dawno bym to wykasowal jakbyscie, Wy klienci, tego nie chcieli. Moze i wygodne
    ale nie patriotyczny jest PP :-(

    Na dodatek - przypominam jak dlugi okres czasu uplynal paypalowi na dotarcie do
    Polski, olewali nas cieplym moczem przez wiele lat.

  • 6. Data: 2009-03-28 12:25:53
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Na dodatek - przypominam jak dlugi okres czasu uplynal paypalowi na
    > dotarcie do Polski, olewali nas cieplym moczem przez wiele lat.

    Moneybookers też nas olewa ciepłym moczem i to do dzisiaj. Bez powodu
    przetrzymywali mi kasę dwa miesiące po czym kazali zamknąć rachunek "za
    złamanie regulaminu". Jak zapytałem w czym go złamałem, to zero odpowiedzi.
    Dobrze że chociaż kasę oddali...
    AS

  • 7. Data: 2009-03-28 14:46:37
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Papkin wrote:

    > ja tylko zwracam sie do waszych sumien.
    >
    > Nie placcie paypalem w polskich sklepach online.

    A co to ma wspólnego z powyższą sytuacją?

    No, ale jak już o PP w Polsce mówimy, to ja nie przypominam sobie, żebym
    kiedykolwiek spotkał polski sklep, oferujący możliwość płatności przez
    PP. Zwykle są jakieś nasze wynalazki jak payu czy platnosci.pl :-)

    --
    MiCHA

  • 8. Data: 2009-03-28 17:05:32
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Przemyslaw Kwiatkowski wrote:

    > No, ale jak już o PP w Polsce mówimy, to ja nie przypominam sobie,
    > żebym kiedykolwiek spotkał polski sklep, oferujący możliwość
    > płatności przez PP.

    www.merlin.pl
    Całkiem spory jest :-)

  • 9. Data: 2009-03-31 21:18:58
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Bogdan B. wrote:

    > www.merlin.pl
    > Całkiem spory jest :-)

    No dobra, ale to wprowadzili jakoś zupełnie niedawno. Ja zawsze płaciłem
    u nich przez eCard, a na początku - jak jeszcze eCarda nie było -
    używałem autoryzacji offline. :-)

    --
    MiCHA