  • 11. Data: 2009-11-09 14:31:57
    Temat: Re: pogarda AllianzBank dla klienta
    Od: Tomasz Chmielewski <m...@n...wpkg.org>

    "ko??????????????????????????" wrote:

    > tu ma? wszystko wyjasnione
    >
    > http://www.vwbankdirect.pl/

    Nie widze tam nic o interfejsie? Czyli tak jak pisales, w tym banku
    system transakcyjny jest po niemiecku, a nie po polsku?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 12. Data: 2009-11-09 14:57:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Tomasz Chmielewski" hd93hs$ptp$...@o...de

    > Tzn. trzeba znac jezyk niemiecki? Nie da sie wybrac polskiego?

    > Latwo tu o pomylke.

    Ale dopiero wtedy, gdy robisz jakąś tranzakcję. ;)
    Ciekawe, czy u naszych południowych sąsiadów jest bank Skoda. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2009-11-09 15:05:10
    Od: "kołdunka" <k...@n...pl>

    > system transakcyjny jest po niemiecku, a nie po polsku?

    chodzi o to że jondro jest 100% Niemieckie. Było o tym na grupie wiele razy

    kolina

  • 14. Data: 2009-11-09 15:11:08
    Od: z...@o...pl

    > Niestety w każdym banku nie odblokują konta komuś, kto przez telefon lub
    > na piśmie, bez innych zabiegów uwiarygadniających, twierdzi że jest tym,
    > za którego się podaje.

    a jak nazwać bank który nie odblokowuje kanału internetowego
    pomimo osobistej wizyty w placówce, z dowodem osobistym w ręku?

    który "coś wyjasnia" dwa tygodnie, a potem odpisuje bla bla bla
    bo nie zamierza nic konkretnego "wyjasnić" w ciągu kolejnych 2 tyg?

  • 15. Data: 2009-11-09 15:12:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <z...@o...pl> 4...@n...onet.pl

> [...]

    > który "coś wyjasnia" dwa tygodnie, a potem odpisuje bla bla bla
    > bo nie zamierza nic konkretnego "wyjasnić" w ciągu kolejnych 2 tyg?

    Taki bank nazywa się na przykład Bank Pocztowy. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2009-11-09 15:14:00
    Od: Tomasz Chmielewski <m...@n...wpkg.org>

    "ko??????????????????????????" wrote:

    > chodzi o to ?e jondro jest 100% Niemieckie.

    Co jest niemieckie?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 17. Data: 2009-11-09 15:14:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kołdunka" hd9b3d$86n$...@n...onet.pl

    > chodzi o to że jondro jest 100% Niemieckie. Było o tym na grupie wiele razy

    Pozwę Cię do sądu!!! Bolą mnie płuca, gdy się śmieję,
    a po tym śmiałem się śmiechem zabójczym w sensie dosłownym!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2009-11-09 15:15:09
    Od: BK <b...@g...com>

    On Nov 9, 4:05 pm, "kołdunka" <k...@n...pl> wrote:

    > chodzi o to że jondro jest 100% Niemieckie. Było o tym na grupie wiele razy
    >
    > kolina

    Tzn., ze soft zostal zaprogramowany jedynie przez Niemcow i sprzet, na
    ktorym to stoi, zostal zaprojektowany i wykonany przez Niemcow? :)

  • 19. Data: 2009-11-09 15:26:20
    Od: Tomasz Chmielewski <m...@n...wpkg.org>

    BK wrote:

    > Tzn., ze soft zostal zaprogramowany jedynie przez Niemcow i sprzet, na
    > ktorym to stoi, zostal zaprojektowany i wykonany przez Niemcow? :)

    Aryjski w 100%, jedynie dla niebieskookich blondynow ;)

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 20. Data: 2009-11-09 15:56:10
    Od: z...@o...pl

    > Do autora wątku: może właśnie inteligo? W rodzinie mamy kilka
    > kont u nich i wszyscy jesteśmy zadowoleni. Jedno "ale" - wydaje
    > mi się, że oni nie dają kart kredytowych, ale my akurat nie korzystamy...

    i nie mają rachunków walutowych