  • 1. Data: 2006-09-29 10:46:43
    Temat: podniesienie limitu na kk [multibank]
    Od: "Magnat" <m...@p...onet.pl>

    Wczoraj dzwoniłem na Multilinię w sprawie podwyższenia limitu na kk. Ogólnie
    to wysłali mnie na drzewo, pani powiedziła że nie może mi podnieść limitu
    przez telefon, tylko muszę ze wszystkimi papierami gonić do placówki bo mineło
    więcej niż pół roku od czasu przyznania mi karty...i Multi chce wszystkie
    papiery od początku
    według mnie to coś tu nie gra!!!
    przecież Bank już wie że jestem solidnym klientem spłacam 100% na czas... i że
    w sumie wystarczy że przedstawie wyciągi z ostnich 3 miesięcy i prawie
    wszędzie (BPH, Citi, ING) dostanę wiekszy limit bez żadnych zbędnych
    formalności
    a dodam tylko że kartę posiadam od ponad 2 lat, zawsze spłacałem 100% wyciągu,
    obroty też chyba mam niezłe skoro zwolnili mnie z opłaty za wydanie karty
    nie bardzo chciłem się kłócić z Multilinką ... przecież to nie jej wina że
    procedury są do bani
    przeniółbym kartę gdzie indziej ale w multi mam ustanowioną automatyczna
    spłatę a nie bardzo chce mi się pamiętać o terminie spłąty wyciągu...
    więc apeluje do pracowników Multi czytających tą grupę:
    CZAS NA ZMIANĘ PROCEDUR!!!
    pozatym przydałą by się akcja z propozycją podniesienia limitu dla stałcyh,
    wiarygodnych klientów (taka chociażby ma Citi oraz Millenium i pewnie klika
    innych a podwyższają limity od ręki i to nawet o kilka tysięcy),
    program rabatowy oraz kk dopięta do rachunku w Euro i rozliczana też w Euro
    tak jak to jest chociażby w BZWBK a mozę nawet warto zawalczyć o emigrantów i
    wprowadzić KK rozliczaną w GBP???

    rozważam też przeniesienia karty do np mbanku?? czy ktoś już ma doświadczenia
    w przenosinach kk z multi do mbanku??

    pozdro magnat

  • 2. Data: 2006-09-29 11:07:24
    Temat: Re: podniesienie limitu na kk [multibank]
    Od: "Michał Raczko" <U...@p...pl>

    Użytkownik "Magnat" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > przeniółbym kartę gdzie indziej ale w multi mam ustanowioną
    > automatyczna
    > spłatę a nie bardzo chce mi się pamiętać o terminie spłąty wyciągu...

    W Citi jest podobno opcja usatwienia automatycznej splaty karty
    kredytowej z rachunku w innym banku.

    Pozdrawiam,

    Michał Raczko
    GG 3115539

  • 3. Data: 2006-09-29 11:09:37
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Magnat wrote:
    > rozważam też przeniesienia karty do np mbanku?? czy ktoś już ma
    > doświadczenia w przenosinach kk z multi do mbanku??

    A mnie w marcu podniesli limit, na podstawie samych obrotow na karcie (na
    moj wniosek), nawet maja stosowne formularze do wypelnienia i nie trzeba
    zadnych papierow przedstawiac. Po prostu trafiles na nikompetentna osobe, co
    jest czyms normalnym przy obsludze telefonicznej.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 4. Data: 2006-09-29 11:21:05
    Od: "PiotrF" <...@...pl>

> [...]
    > mineło
    >
    > rozważam też przeniesienia karty do np mbanku?? czy ktoś już ma

    Przerabiałem to samo w mBanku - jeszcze gorzej
    pomimo coraz większych wpływów na konto za diabła nie chcą dzwignąć limitu
    nawet o marne 1000zł
    pytam dlaczego skoro jestem solidnym klientem korzystającym aktywnie z karty
    od ponad 3 lat
    a oni zasłaniają się procedurami
    podziękowałem pani i poszedłem do lukasa gdzie od reki dostalem 5000 limitu
    (a w mbanku walcze o 3000 i nic)
    w Fortisie tak samo 4000 na dziendobry
    Karta z ze złotą rybką visa clasic w stanie likwidacji, wycofam jeszcze kase
    z konta

    mBank woli obsługować chyba gowniarzy z 500zł na koncie i z kartąvisa
    electron
    szkoda gadac bank schodzi od dluzszego czasu na psy
    całe to bre o d.... rozbić

    Piotr

  • 5. Data: 2006-09-29 11:38:43
    Od: Grzegorz <g...@p...onet.pl>

    PiotrF napisał(a):
> [...]
    > electron
    > szkoda gadac bank schodzi od dluzszego czasu na psy

    Chyba coś kulawe masz te dochody, albo obroty na karcie.
    W mBanku jeden telefon i zmiana limitu z 4 na 9 kzł.
    Po dwóch dniach limit był dostępny.

    Grzegorz

  • 6. Data: 2006-09-29 11:42:35
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    ja dostalem na start w millenium 2 lata temu 2000zl i jak chcialem wiecej
    powiedzieli mi ze sie nie da bo nie mam stalych wplat na konto (bo nie
    mialem i nadal nie mam).
    Za to pozniej co miesiac sami mi podnosili limit do 8500zl - jak chcialem
    nie chciali, jak bylo mi wszystko jedno to sami zaproponowali ;)
    bez sensu ale moze zadziala ;)

  • 7. Data: 2006-09-29 11:52:45
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Grzegorz wrote:

    > Chyba coś kulawe masz te dochody, albo obroty na karcie.
    > W mBanku jeden telefon i zmiana limitu z 4 na 9 kzł.
    > Po dwóch dniach limit był dostępny.

    Jak widać innym bankom wystarczają do podniesienia limitu.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    www.tramping.slask.pl

  • 8. Data: 2006-09-29 14:45:16
    Od: "PiotrF" <...@...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    PiotrF napisał(a):
> [...]

    >Chyba coś kulawe masz te dochody, albo obroty na karcie.
    >W mBanku jeden telefon i zmiana limitu z 4 na 9 kzł.

    Mają nowe mądrzejsze PROCEDURY mBonkowe i się nie da :)
    Ciekawe że w innych bankach się da a w mbonku nie

    Piotr

  • 9. Data: 2006-09-29 15:50:47
    Od: "magnat" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > Za to pozniej co miesiac sami mi podnosili limit do 8500zl - jak chcialem
    > nie chciali, jak bylo mi wszystko jedno to sami zaproponowali ;)

    w myśl tej zasady powinienem złożyć wniosek o obniżenie limitu i czekać aż
    bedą do mnie mailować i dzwonić z prośbą bym jednak zgodził sie na
    podwyższenie limitu o 200%
    chyba spróbuje może się uda :)

  • 10. Data: 2006-09-29 17:22:56
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Magnat napisał(a):

> [...]
    > więcej niż pół roku od czasu przyznania mi karty...i Multi chce wszystkie

    Nie, wszystko gra. Ten bank tak ma. Mają swojego klienta totalnie w
    głębokim poważaniu. Wystarczy poczytać historię tej grupy. Kilkakrotnie
    pisałem na ten temat

> [...]
    > w sumie wystarczy że przedstawie wyciągi z ostnich 3 miesięcy i prawie
    > wszędzie (BPH, Citi, ING) dostanę wiekszy limit bez żadnych zbędnych

    No właśnie. Wie i mimo wszystko robi wszystko by utrudnić swojemu klientowi
    życie a tym samym nie zarabiać na kliencie. Wniosek - należy szukać
    szczęścia w innym banku z bardziej przyjaznym podejściem do klienta

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098