  • 1. Data: 2006-09-29 09:18:31
    Temat: KK Fortis Banku i opinie o samym banku
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Ktos ma jakies doswiadczenia z tym produktem (pozytywne/negatywne) ? Czy
    blokady sa tam widoczne od razu (tak jak np. mBank/Multibank) ? Jak wyglada
    kwestia ze zwrotem w srodkow w przypadku zakupu online przez osobe
    nieupowazniona ?

    Rozumiem, ze konto typu e-pakiet z bezplatynymi wyplatami z kazdego
    bankomatu nadal jest dostepne ?

    Czy jest w tym banku cos takiego jak kredyt odnawialny (przy rachunku
    e-pakiet) ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 2. Data: 2006-09-29 09:40:02
    Temat: Re: KK Fortis Banku i opinie o samym banku
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    http://www.fortisbank.com.pl/services/epakiet/

  • 3. Data: 2006-09-29 17:26:26
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Mithos napisał(a):

    > Ktos ma jakies doswiadczenia z tym produktem (pozytywne/negatywne) ?

    To znaczy z czym konkretnie?

    > Czy
    > blokady sa tam widoczne od razu (tak jak np. mBank/Multibank) ?

    Idealna karta - nic nie widać bo w ogóle nie ma żadnej innej informacji o
    saldzie KK niż wyciąg przysyłany raz w miesiącu

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 4. Data: 2006-09-30 05:52:30
    Od: Segra <x...@y...zz>

    Dnia 29-09-2006 o 11:18:31 Mithos <f...@a...pl> napisał(a):

    > Ktos ma jakies doswiadczenia z tym produktem (pozytywne/negatywne) ? Czy
    > blokady sa tam widoczne od razu (tak jak np. mBank/Multibank) ?

    Z 3 miesiące temu na grupie(Idealna karta) bylo sporo o tej karcie na
    grupie wiec poszukaj. Glownie negatyw za to, iż brak podglądu przez
    internet, natomiast wyciagi przychodza poczta zwykla co daje spore
    mozliwosci nie otrzymania go na czas i oddania paru zloty Fortisowi za
    spoznienie.
    --
    Segra

  • 5. Data: 2006-09-30 12:50:17
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

> [...]
    > internet, natomiast wyciagi przychodza poczta zwykla co daje spore
    > mozliwosci nie otrzymania go na czas i oddania paru zloty Fortisowi za

    Mi raz przysłali transakcje złotówkową przeliczoną na złotówki co
    spowodowało że było ponad 100 zł. wyższe obciążenie i opłata za
    przekroczenie limitu, bo transakcje robiłem za cały limit.
    Reklamację rozpatrzyli bardzo szybko (kilka dni) i przysłali list z
    przeprosinami za błąd systemu komputerowego.