  • 1. Data: 2002-08-08 14:48:49
    Temat: podatek od zysków
    Od: "jacek" <j...@p...fm>

    Panowie wybaczcie mi , ale nie wiem czy płaci sie podatek od zysków z
    funduszy inwestycyjnych obligacji.
    Troche mi kasy teraz spadło ,ale nie dam tym krwiożercom z ministerstwa
    zarobić.
    pozdrawiam sknera

  • 2. Data: 2002-08-09 13:04:45
    Temat: Re: podatek od zysków
    Od: "Kasia" <k...@e...pl>

    Użytkownik "jacek" <j...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > funduszy inwestycyjnych obligacji.
    > Troche mi kasy teraz spadło ,ale nie dam tym krwiożercom z ministerstwa

    Pani Ci odpowie, że trzeba :(((

  • 3. Data: 2002-08-10 12:52:42
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 9 Aug 2002 15:04:45 +0200, "Kasia" <k...@e...pl> wrote:

    >Pani Ci odpowie, że trzeba :(((

    A co z obligacjami notowanymi na gieldzie ? Jesli sie je sprzeda do
    konca 2003 to chyba podatku nie bedzie, napomiast jesli zatrzyma do
    konca ich okresu to tak.
    Mam racje ?
    Jak to wogole jet z obligacjami zdeponowanymi na rachunku
    inwestycyjnym. Czy po uplywie ich okresa sa automatycznie wykupywane
    przez emitenta i znikaja z rachunku ?
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 4. Data: 2002-08-12 07:55:49
    Od: "Kasia" <k...@e...pl>

    > A co z obligacjami notowanymi na gieldzie ? Jesli sie je sprzeda do
    > konca 2003 to chyba podatku nie bedzie, napomiast jesli zatrzyma do
    > konca ich okresu to tak.
    > Mam racje ?

    Masz rację pod warunkiem, że oczywiscie ten okres wypada po grudniu 2003 -
    ale o to chyba Ci chodziło :-)

    > Jak to wogole jet z obligacjami zdeponowanymi na rachunku
    > inwestycyjnym. Czy po uplywie ich okresa sa automatycznie wykupywane
    > przez emitenta i znikaja z rachunku ?

    Tak dokładnie - możesz spać spokojnie - pewnego dnia obudzisz się z furą
    kasy na rachunku inwestycyjnym w miejscu obligacji :-))) Czego serdecznie
    życzę.

    Pozdroofka