  • 1. Data: 2002-08-08 13:10:34
    Temat: Wady BZWBK24 ?
    Od: Joachim <j...@g...pl>

    Powoli przymierzam się do zmiany banku.
    Z uwagi na kredyt studencki i sugestię pracodawcy myśłałem o BZWBK24.
    Ale oświećcie mnie, jakie wady ma ten bank...

    Ukłony

    Joachim

    --------------------------------
    U nas, wajchowych, różne
    rzeczy się zdarzają (Mrożek)
    --------------------------------

  • 2. Data: 2002-08-08 13:18:03
    Temat: Re: Wady BZWBK24 ?
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Joachim" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Powoli przymierzam się do zmiany banku.
    > Z uwagi na kredyt studencki i sugestię pracodawcy myśłałem o BZWBK24.
    > Ale oświećcie mnie, jakie wady ma ten bank...

    Zalety:
    1. Ze wgzledu na pracodawce: szybciej dostaniesz kase na konto.
    2. Stałe zlecenia wliczone w oplate miesieczna (sprawdz czy w kazdym
    raodzaju konta).

    Wady:
    1. Nie majac tokenu to wielu na tym rachunku nie podziałasz bez kontaktow z
    oddzialem.

    Karol

  • 3. Data: 2002-08-08 20:48:44
    Od: "Karol Żwiruk" <k...@z...pl>

    > Powoli przymierzam się do zmiany banku.
    > Z uwagi na kredyt studencki i sugestię pracodawcy myśłałem o BZWBK24.

    rachunek dla studentów za free
    definiujesz sobie przelew na konto w innym banku z lepszym oprocentowaniem,
    funkcjnalnością,
    tańszym itd.. (wybierz sobie - jest tego troszkę) ... i pokłopocie

    ---

    Karol Żwiruk

  • 4. Data: 2002-08-09 11:53:17
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Opłaty - nie lubię banków, które za sprawdzenie salda biorą prowizję. Poniżej
    prezentuję Ci artukuł o zmianach w TOiP (z www.expander.pl)

    Piotrek

    Od pierwszego września 2002 roku ulega zmianie Tabela Opłat i P
    rowizji Banku Zachodniego WBK.

    Opłaty za prowadzenie Konta24 zostaną podwyższone z 3 do 5 zł.
    Za Konto 24 Plus zapłacimy nie 6, a 7 zł miesięcznie.

    Bank wprowadzi ponadto możliwość zakupu tokena
    zabezpieczającego transakcje elektroniczne. W przypadku posiadaczy
    Konta24 i Konta 24 X-tra Student jednorazowa opłata ma wynosić 75 zł.
    Posiadacze Konta24 Prestiż stracą przywilej bezpłatnego użytkowania
    tokenów. Od 1 września będą musieli płacić za wydanie tego urządzenia 25
    zł.

    Za wygenerowanie listy transakcji posiadacze kart zapłacą o 50 gr
    więcej (2,50 zł). Wzrośnie również nieznacznie cena przelewu zleconego w
    oddziale (do 2,50 złotego). Opłata za przelew w systemie Elixir pozostanie na
    niezmienionym poziomie 4 zł.

    Dwukrotnie (do 1 zł) wzrośnie koszt sprawdzenia salda w
    bankomatach sieci BZ WBK 24. Bank chce w ten sposób zachęcić do
    korzystania z kanałów elektronicznych, gdzie opłaty są niższe, a informacje
    o stanie konta darmowe.

    Prowizja za rozpatrzenie, podwyższenie oraz odnowienie limitu
    kredytowego w koncie osobistym nie zmieni się, wzrośnie jednak jej
    minimalna kwota (z 16 do 50 zł).

    Są też dobre wiadomości. BZ WBK zniesie opłatę (5 zł) za
    odwołanie
    polecenia zapłaty oraz zwolni z opłat przelewy w bankomatach na rachunki
    kart kredytowych.

    Właściciele kart wydanych do kont w BZWBK 24 nie będą już także
    musieli płacić za ich zastrzeżenie.

    Bank Zachodni WBK, jako kolejny bank na rynku, zwalnia klientów,
    którzy zaciągnęli kredyty mieszkaniowe indeksowane kursem walut obcych,
    z opłat za ich przewalutowanie na złotówki.

    Data: 2002-08-05 13:29:39
    Tomasz Fabianowicz

  • 5. Data: 2002-09-03 12:05:25
    Od: j...@p...onet.pl

    >ja rezygnuje z WBK bo tam obsluga jest KOSZMARNA!!!! beznadziejne baby ktore
    nie sa doinformowane, i w dodatku wchodzac do banku zostajesz "NIEZAUWAŻONY"
    skutecznie, a wychodzac z pyutaniem czy ktos cie obsluzy odsylaja jedna do
    drugiej lypiac na ciebie wilczym wzrokiem.

    co do oplat to sie zgadzam, w dodatku przelewy internetowe nie sa darmowe juz
    wole Bank Slaski ING przynajmniej bezpieczniejszy bierze za konto studenckie
    1,5 zl i wszystko za darmo.