  • 1. Data: 2002-08-12 14:03:16
    Temat: podać do sądu bank
    Od: <a...@p...onet.pl>

    Witam, moja sprawa jest dosyc skomplikowana i można długo opowiadac. W kazdym
    badz razie poszukuje ludzi ktorzy podobnie jak ja zostali "załatwieni' przez
    bank, w ktorym poreczyli kredyt. Chce podac do sadu bank, by zwrócic
    sobie "wolność " finasowa. Wystawili mi tytuł wykonawczy bez wcześniejszych ,
    jakichkolwiek monitów o tym że kredyt nie jest regulowany przez kredytobiorce.
    Dodam ze aktualne w prokuraturze toczy sie sprawa o wyłudzenie kredytu, od
    kilku lat nie obsługiwanego przez kredytobiorce.

    Jeśli ktos mogłby pomóc mi odpowiednio zabrać sie do sprawy, byłabym baaaardzo
    wdzięczna. (a...@p...onet.pl)

  • 2. Data: 2002-08-12 15:23:09
    Temat: Re: podać do sądu bank
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    > Jeśli ktos mogłby pomóc mi odpowiednio zabrać sie do sprawy, byłabym
    baaaardzo
    > wdzięczna. (a...@p...onet.pl)

    jesli kredyt jest < niz 8000 zl, to arbiter bankowy.

  • 3. Data: 2002-08-12 20:15:14
    Od: "krab" <d...@n...mam.konta.i juz>

> [...]
    wcześniejszych ,
    > jakichkolwiek monitów o tym że kredyt nie jest regulowany przez

    a tak z ciekawosci - to o co chcesz skarzyc bank ??
    ze podpisales zobowiazanie do splaty tego dlugu ? czy w umowie o te spalte
    zawarles takie (jakies) obwarowanie ? czy moze wrecz przeciwnie -
    zobowiazales sie do natychmiastowej splaty - byc moze nawet natychmiastowej
    splaty calosci dlugu ? i teraz ci sie nie chce ?
    ps
    oj wiem ze ci sie nie chce ;(( ale ..... sory winetou "ruki w wierch"

  • 4. Data: 2002-08-13 11:01:04
    Od: <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > ps
    > oj wiem ze ci sie nie chce ;(( ale ..... sory winetou "ruki w wierch"

    Dzieki za odzew ! chciałabym jedynie wycofac tytuł egzekucyjny (i wymusic
    zaksiegowanie wpłaconych przeze mnie kwot na kapitał. Bank dopuscił sie
    powstania olbrzmiego długu pozostawiajac kredyt samemu sobie (a co ! niech
    odsetki leca) przez okres 2 lat ! A przeciez nawet w umowie jest zobowazanie
    banku do informowania o zaległosciach w spłacie , a co dopiero o informacji o
    wypowiedzeniu i postawieniu kredytu w stan natychmiastowej wymaglalnosci.
    Rozumie ze to tez moj problem, ale jakas info by sie przydała, prawda ?!
    Ale olali sprawe i swoje procedury. A kwota nie bagatelka ponad 20tys. juz
    urosło. Płace juz 2 lata a przy ich polityce bede to robic kolejne 5/10 lat.
    I mam dosyc juz wsydzenia sie nie mojego niezapłaconego kredytu.

  • 5. Data: 2002-08-13 19:11:43
    Od: "krab" <d...@n...mam.konta.i juz>

    > Dzieki za odzew ! chciałabym jedynie wycofac tytuł egzekucyjny (i wymusic
    > zaksiegowanie wpłaconych przeze mnie kwot na kapitał.

    rozumiem, ze wplacoe kwoty zaksiegowano na odsetki - niestety maja prawo :-(

> [...]
    informacji o
    > wypowiedzeniu i postawieniu kredytu w stan natychmiastowej wymaglalnosci.

    no to masz jakis punkt zaczepienia, ze bank nie dotrzymal jakiegos punktu
    umowy, jesli potrafisz to udowodnic, to byc moze jest jakis cien :-)) ale ja
    ci juz w tym miejscu nie pomoge :-(

    > I mam dosyc juz wsydzenia sie nie mojego niezapłaconego kredytu.

    a co z tym co wzial kredyt - ni hu hu ? za 20ooo to bym mu juz jakies ziazi
    zrobil
    moze przeciez sprzedac mieszkanie /auto itp i spac w namiocie - to jego
    problem - tu szukaj bardziej niz z bankiem
    a co do rady - idz do banku wskaz nieprawidlowosci i zaproponuj jakas
    ugode - moze i kilka wariantow (jesli nie da sie - idz szczebel wyzej)- jako
    pierwszy krok przed placeniem papudze, ktore uwazam za wiekszych zlodzieji
    niz banki :_)

  • 6. Data: 2002-08-14 16:14:35
    Od: a...@p...onet.pl

> [...]
    > pierwszy krok przed placeniem papudze, ktore uwazam za wiekszych zlodzieji

    A KREDYTOBIORCA : nie płaci im (nagminnie nie spłacał ,miał nieudaną
    egzekucje, jest bez grosza i pracy , o czym dawno dawno wiedza) a teraz bedzie
    miał sprawe o wyłudzenie (przyznał sie ze zrobił szfindel-był to kredyt
    bezgotownkowy- dogadał sie ze sprzedającym towar), byłam przesłuchiwana na
    policji. A oni wciaz maja w d... ze płacenie u komornika to strata pieniedzy
    (14% od kazdej wpłaty) i traktuja mnie gorzej od kredytobiorcy.
    Policiant , ktory mnie przesłuchiwał powiedział mi lakonicznie ze w innym banku
    tez potraktowano poreczyciela podobnie i dała sprawe do sadu i ba ! bank mu
    wrocił kase (wiem tylko ze tez bank bez jakichkolwiek info wystawił tytył
    egzekucyjny). Takze jakas szanse chyba mam. Teraz staram sie wydusic od nich
    (banku) wycofanie egzekucji w zamian za dokonywanie regularnych wpłat
    bezposrednio do nich. Ale jak wszystko w PKO idzie jak krew z nosa. !!