    From: a...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: podać do sądu bank
    Date: 14 Aug 2002 18:14:35 +0200

    > rozumiem, ze wplacoe kwoty zaksiegowano na odsetki - niestety maja prawo :-(

    > zobowazanie
    > informacji o
    >
    > no to masz jakis punkt zaczepienia, ze bank nie dotrzymal jakiegos punktu
    > umowy, jesli potrafisz to udowodnic, to byc moze jest jakis cien :-)) ale ja
    > ci juz w tym miejscu nie pomoge :-(

    > a co z tym co wzial kredyt - ni hu hu ? za 20ooo to bym mu juz jakies ziazi
    > zrobil
    > moze przeciez sprzedac mieszkanie /auto itp i spac w namiocie - to jego
    > problem - tu szukaj bardziej niz z bankiem
> [...]

    A KREDYTOBIORCA : nie płaci im (nagminnie nie spłacał ,miał nieudaną
    egzekucje, jest bez grosza i pracy , o czym dawno dawno wiedza) a teraz bedzie
    miał sprawe o wyłudzenie (przyznał sie ze zrobił szfindel-był to kredyt
    bezgotownkowy- dogadał sie ze sprzedającym towar), byłam przesłuchiwana na
    policji. A oni wciaz maja w d... ze płacenie u komornika to strata pieniedzy
    (14% od kazdej wpłaty) i traktuja mnie gorzej od kredytobiorcy.
    Policiant , ktory mnie przesłuchiwał powiedział mi lakonicznie ze w innym banku
    tez potraktowano poreczyciela podobnie i dała sprawe do sadu i ba ! bank mu
    wrocił kase (wiem tylko ze tez bank bez jakichkolwiek info wystawił tytył
    egzekucyjny). Takze jakas szanse chyba mam. Teraz staram sie wydusic od nich
    (banku) wycofanie egzekucji w zamian za dokonywanie regularnych wpłat
    bezposrednio do nich. Ale jak wszystko w PKO idzie jak krew z nosa. !!