  • 1. Data: 2002-08-12 15:51:12
    Temat: LUKAS - VE - Czy i jak sie aktywuje karte?
    Od: "grotti" <g...@p...gazeta.pl>

    Dzis dostalem wreszcie kartę VE do konta w Lukasie.
    Czy się ją jakoś specjalnie aktywuje?
    wiem ze dziś jeszczenie moge nic z niej pobrac - info od pani w banku która
    ja wydawała
    mam zamiar byc od jutro poza polską - czy bedzie ona działać
    co zrobić przez wyjazdem żeby nie bylo klopotow

    PLEASE...
    dzieki

  • 2. Data: 2002-08-12 17:09:33
    Temat: Re: LUKAS - VE - Czy i jak sie aktywuje karte?
    Od: "Travis" <r...@g...pl>

    Powinna byc aktywna.

    --
    Sebastian Grabowski
    Tel. 503 155 127

  • 3. Data: 2002-08-12 17:38:16
    Od: "Romek" <j...@o...pl>

    Sprawdź dostępne środki w bankomacie to chyba najprostszy sposób kosztuje
    chyba 0,5 zł

  • 4. Data: 2002-08-12 18:22:21
    Od: "grotti" <g...@p...gazeta.pl>

    A co, jak nic jeszcze nie ma w dostępnych srodkach?
    Czy jak wyjade a karte aktywują, bede mogl z niej podjac kase?
    - jezeli nie uzywalem jej jeszcze w kraju.

  • 5. Data: 2002-08-12 18:27:01
    Od: "Marcin I." <b...@a...pl>

    Tajemniczy(a) "grotti" <g...@p...gazeta.pl> wystukał(a) na klawiaturze
    parę literek w wiadomości news:3d57d94f_3@news.vogel.pl...
    > Dzis dostalem wreszcie kartę VE do konta w Lukasie.
    > Czy się ją jakoś specjalnie aktywuje?

    Ja jak dostalem to pierwszy raz karta przejechalem przez POSa i autoryzacja
    byla, wiee nie trzeba latac do bankomatu.