  • 1. Data: 2002-08-12 12:30:52
    Temat: Studia za granicą - jakie konto?
    Od: "M.Sznitke" <s...@w...pl>

    Wybieram się na studia za granicą (Belgia) i w związku z tym mam prośbę o
    sugestie odnośnie konta - jakie, w jakim banku? Chodzi przede wszystkim o
    małą albo wręcz o brak prowizji przy dokonywaniu różnych operacji na
    zewnątrz Polski (opłata za pobranie z bankomatu, przelew itp.) i o inne
    szczegóły o których nie wiem a które mogą tu okazać się istotne. Dziękuję z
    góry.

    Marta Sznitke

  • 2. Data: 2002-08-12 17:10:06
    Temat: Re: Studia za granicą - jakie konto?
    Od: "Travis" <r...@g...pl>

    Fortis Bank

    --
    Sebastian Grabowski
    Tel. 503 155 127

  • 3. Data: 2002-08-14 20:25:26
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik M.Sznitke <s...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aj89ol$8va$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > zewnątrz Polski (opłata za pobranie z bankomatu, przelew itp.) i o inne
    > szczegóły o których nie wiem a które mogą tu okazać się istotne. Dziękuję

    Kluczowa jest informacja, skad beda pochodzily pieniadze, ktore ty z tego
    konta zamierzasz wydawac.
    Z Polski czy z Belgii.

    --
    Pozdrowienia