  • 41. Data: 2005-10-11 05:12:14
    Temat: Re: po co komu kk - dywagacje [długie]
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "inżynier Nowak" <n...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:dien0a$1vp$1@inews.gazeta.pl...
    > biedaku?
    > Rozpad osobowości?
    > Uważaj, nie zapluj się...
    > PLONK

    wow! zabrakło argumentów?
    no mega rotfl :))))))))
    Tak jak przewidywałem było zabawnie....naprawdę szkoda że już nic do mnie
    nie napiszesz...

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 42. Data: 2005-10-11 05:33:55
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "Poke" <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu}"@konto2.pl>
    napisał w wiadomości news:1ph4p0mhwunir.edok2qyi6qcn$.dlg@40tude.net...
    > Dnia 2005-10-10 22:29:57, gg napisał(a):
    > wykorzystanych za pośrednictwem karty. Debetowa umożliwia dostęp do
    > środków własnych, a w niektórych przypadkach także do limitu przyznanych
    > przez bank środków debetowych.

    zwróć uwagę na zwrot "a w niektórych przypadkach"

    > Jak wiec widzisz podzial jest prosty, a moj poprzedni post sensowny:
    > debetowka jest tak niezwykle praktyczna ze az strach nia placic aby nie
    > wejsc na debet bo srodki wlasne jak i linia kredytowa (jest to przeciez
    > forma kredytu, debetu czy jak to zwal) sa na jednym i tym samym koncie.

    Ja tam sięnie bojępłacić swoimi pieniędzmi.
    Nie mam do konta żadnej linii kredytowej ani możliwości robienia debetu bo
    niby po co?
    Nawet jeżeli podczas płatności chciałbym wydać więcej niż posiadam na
    danym koncie ( kilka razymi się zdarzyło, przyznaje) to po prostu
    wystarczy wyjąć inną debetówkę z portfela.

    > Debetowka jest kiepska bo ma wszytkie wady KK, a zadnych zalet. KK

    Dla mnie KK nie ma żadnych zalet. A jakież to wady ma debetówka? Płacę
    pieniędzmi które posiadam i do tego ma służyć mi karta.

    > natomiast pozwala na poprawne zarzadzanie finanasami: splacasz ile i
    > kiedy chcesz, dokladnie kontrolujesz wielkosc zadluzenia, odestki etc
    > itd
    > itp.

    Zarządzanie finansami? Czyli co ? Po każdych zakupach lecisz do komputera
    i sprawdzasz czy czasem nie przekroczyłeś już dozwolonego limitu
    zadłużenia? Zdaję się że pisałeś coś podobnego o debetówkach.
    Ja nie jestem w stanie przekroczyć stanu konta i zrobić debetu na koncie .
    Po prostu płatność nie dostanie autoryzacji. Na KK można nieźle
    przekroczyć dozwolony kredyt i wpaść w kłopoty.
    Oczywiście teoretycznie może się zdarzyć, że zejdę płacąc debetówką
    poniżej dostępnego salda ale zwykle związane jest to z jakimś błędem
    systemu i mi osobiście się nigdy nie zdarzyło.

    > Mam prosbe: nie pisz juz wiecej bo mam wrazenie ze nawet nie wiesz co
    > masz we wlasnym portfelu, a innym doradzasz co powinni miec. To zalosne,
    > nie uwazasz?

    To masz błędne wrażenie. Żałosne jest branie KK tylko z takiego powodu: bo
    bank daje "za darmo".
    napisałeś w poprzednim poście:

    > Co do tematu: to ze Tobie KK nie pasuje i wolisz miec linie debetowa i
    > po
    > kazdej transacji sprawdzac czy przypadkiem nie wszedles na debet to
    > Twoja
    > sprawa - gratuluje wygody, ale nie zniechecaj pustymi argumentami
    > innych.

    Nie mam linii debetowej ani kredytu odawialnego na koncie. Jeszcze nigdy
    nie sprawdzałem czy wszedłem w debet bo nie ma to sensu. Jeżeli nie mogę
    zapłacić daną kartą tzn że albo konto jest puste albo coś na łączach z
    bankiem. Wyciągam drugą kartę albo gotówkę i po kłopocie.

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 43. Data: 2005-10-11 13:34:44
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > To chyba nie widziales Zeptera - nie wymienilbym tcyh garnkow na nic
    > innego. To nie tylko marketing i cena - to jakosc gotowania i wykonania.

    BTW/OT
    zepter daje wieczystą gwarancję na swoje garnki?
    bo znam osobę, co zeptery spaliła ;)
    (NMSP - :) )

    janke

  • 44. Data: 2005-10-11 15:54:53
    Od: Poke <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu}"@konto2.pl>

    Dnia 2005-10-11 00:09:44, Maciej Bebenek napisał(a):

    > A ta zwykła płatnicza to jak działa? I jak to bedzie po angielsku?

    Bo ja wiem jak oni to u siebie nazywaja? A dziala jak debetowa lecz bez
    linii debetowej.

    --
    Pozdrowienia/Greetings,
    Poke

    Artykuł satyryczny w Timesie to jedna sprawa, ale cegły i kije trafiają
    prosto w sedno.

  • 45. Data: 2005-10-11 15:56:47
    Od: Poke <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu}"@konto2.pl>

    Dnia 2005-10-11 07:33:55, gg napisał(a):

    (ciach)

    Duzo slow malo sensu. Dosc jasno udowodnilem ze nie masz pojeca o czym
    piszesz, szkoda ze do tego sie nie odnisles tylko jakies dywagacje o tym
    co lubisz co nie - niezbyt mnie to interesuje. Aha, ja osobiscie lubie
    pizze peperoni. EOT.

    --
    Pozdrowienia/Greetings,
    Poke

    Kredyt Bank i PKO to parodie instytucji finansowych

  • 46. Data: 2005-10-11 15:57:55
    Od: Poke <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu}"@konto2.pl>

    Dnia 2005-10-11 15:34:44, janke napisał(a):

    > zepter daje wieczystą gwarancję na swoje garnki?
    > bo znam osobę, co zeptery spaliła ;)

    Chyba tak, oprocz bodajze termostatu ale nei daje glowy. BTW: jak mogla
    spalic tak +- 1,5 centymatra stali? Gotowala w piecu hutniczym? :)

    --
    Pozdrowienia/Greetings,
    Poke

    http://www.grubba.kom.pl/ - kilka slow o mnie

  • 47. Data: 2005-10-11 16:50:54
    Od: Konrad Brywczyński <http://cerbermail.com/?EPpJiWnVOQ>

    janke <j...@p...onet.pl> w wiadomości
    news:news:digf1k$9n4$1@news.onet.pl napisał(a):

    > zepter daje wieczystą gwarancję na swoje garnki?
    > bo znam osobę, co zeptery spaliła ;)

    Teściowej urwało się ucho. ;)
    A w tej cenie można mieć lepsze gary.

    --
    Konrad J. Brywczyński Riding on a unicorn
    k...@b...tk Stranded in my mind

  • 48. Data: 2005-10-11 23:18:35
    Od: maho <m...@p...net>

    gg wrote:
    [ciach]

    > Dla mnie KK nie ma żadnych zalet. A jakież to wady ma debetówka? Płacę
    > pieniędzmi które posiadam i do tego ma służyć mi karta.

    W życiu codziennym przewaga takiej Visy nad Visą electron jest taka, że
    o wiele szybciej jest autoryzowana w róznych mniejszych obiektach
    handlowych. Wielokrotnie spotkałem się z sytuacją że zaraz po
    przeciągnięciu KK od razu idzie wydruk do podpisu, kiedy używająć VE lub
    Maestro terminal zaczyna skomplikowaną i długą procedurę łączenia się,
    zrywania połączenia, próbowania ponownie, zrywania ponownie itd.... +
    oddech kolejki za plecammi.

    pozdrav

    maHo

  • 49. Data: 2005-10-12 06:48:26
    Od: "Grzexs" <grzexs@usun_ten_fragment.go2.pl>

    > To chyba nie widziales Zeptera - nie wymienilbym tcyh garnkow na nic
    > innego. To nie tylko marketing i cena - to jakosc gotowania i wykonania.

    Chyba nie gotowałeś w garach AMC... :)

> [...]
    > sprawa - gratuluje wygody, ale nie zniechecaj pustymi argumentami innych.

    Ale przecież zrobić debet niedozwolony nie jest wcale tak prosto w ten
    sposób. Przecież autoryzacja nie przejdzie. Przynajmniej u mnie tak jest.

    A od myślenia nie zwalnia nawet posiadnie nie wiadomo jak wspaniałej karty.

    Grzexs

  • 50. Data: 2005-10-12 06:52:17
    Od: "Grzexs" <grzexs@usun_ten_fragment.go2.pl>

    > Chyba tak, oprocz bodajze termostatu ale nei daje glowy. BTW: jak mogla
    > spalic tak +- 1,5 centymatra stali? Gotowala w piecu hutniczym? :)

    Ja widziałem na własne oczy, jak "prezenter" "spalił" garnek zeptera. A jak
    potem rżnął głupa, że "nic to"! Biedak chyba po raz pierwszy gotował na
    kuchence el. z żeliwnymi palnikami.

    Grzexs