  • 1. Data: 2005-10-09 13:40:03
    Temat: Jeszcze o AlleKarcie - szybkie pytanko ...
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Mam krótkie pytanko dla userów tej karty: czy tak jak w przypadku innych
    kart płatniczych BZWBK defaultowo ustawione jest płatne ubezpieczenie za
    2 zł miesięcznie? Zastanawiam się czy nie wyrobić sobie tej karty,
    zamiast eKARTY mBanku i czy nie będę musiał od razu pisać rezygnacji z
    ubezpieczenia? Patrzę, czy nie ma jakichś "haczyków" w umowie o tę całą
    AlleKartę...

    K.

    P.S. Update - już znalazłem:
    http://www.allekarta.pl/static/pdf/zasady_karty_ludn
    osc.pdf Przez pół
    roku brak środków na koncie karty likwiduje ochronę ubezpieczeniową, a
    dla nowych klientó przez 2 miesiące bezpłatna ochrona. W 3-cim miesiącu
    od zawarcia umowy zaczynają kasować 2 zł składki ubezpieczeniowej.

  • 2. Data: 2005-10-09 14:06:41
    Temat: Re: Jeszcze o AlleKarcie - szybkie pytanko ...
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Krystek napisał(a):

    > Mam krótkie pytanko dla userów tej karty: czy tak jak w przypadku innych
    > kart płatniczych BZWBK defaultowo ustawione jest płatne ubezpieczenie za
    > 2 zł miesięcznie?

    Nie. To opcja do wyboru

    >Zastanawiam się czy nie wyrobić sobie tej karty,

    Warto

    > zamiast eKARTY mBanku i czy nie będę musiał od razu pisać rezygnacji z
    > ubezpieczenia? Patrzę, czy nie ma jakichś "haczyków" w umowie o tę całą
    > AlleKartę...

    Nie ma. Konsultant podczas pierwszej rozmowy pyta czy chcesz ubezpieczenie

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 3. Data: 2005-10-09 14:08:20
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    Użytkownik "Krystek" <k...@p...space.mailbox> napisał w wiadomości
    o.chomik...
> [...]
    > zamiast eKARTY mBanku i czy nie będę musiał od razu pisać rezygnacji z
    > ubezpieczenia? Patrzę, czy nie ma jakichś "haczyków" w umowie o tę całą

    Przy wypełnianiu wniosku rezygnujesz z ubezpieczenia, po prostu go nie
    zaznaczając i tyle.

  • 4. Data: 2005-10-09 14:35:27
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Dziękuję Wam za udzielone odpowiedzi.

    Pozdrawiam,

    Krystian

  • 5. Data: 2005-10-10 15:46:07
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl>

    Pamiętaj by odwołać ekartę wcześniej niż 30 dni przed datą ważności. Inaczej
    wznowią.

    i czy nie będę musiał od razu pisać rezygnacji z

    > Nie ma. Konsultant podczas pierwszej rozmowy pyta czy chcesz ubezpieczenie

    Patrzę, czy nie ma jakichś "haczyków" w umowie o tę całą AlleKartę...

    Nie ma haczyków, ale jeśli chcesz mieć kartę za free w pierwszym roku musisz
    wykonać operacje za 500 zł w ciągu pierwszych 3 mies. Inaczej zabiorą 10 zł
    za pierwszy rok. Potem chyba 25 zł co 2 lata.

  • 6. Data: 2005-10-10 22:05:24
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Paweł Nyczaj napisał:
    > Nie ma haczyków, ale jeśli chcesz mieć kartę za free w pierwszym roku
    > musisz wykonać operacje za 500 zł w ciągu pierwszych 3 mies. Inaczej
    > zabiorą 10 zł za pierwszy rok. Potem chyba 25 zł co 2 lata.

    Już nawet przeboleję te 10 zł. Karta sama w sobie ma długi okres
    ważności. Złożyłem w nocy z niedzili na poniedziałek wniosek, ale
    jeszcze nie zadzwonili. W ogóle coś się chrzaniło gdy wypełniałem
    wniosek.Za pierwszym razem w ogóle nie przesłało z Allegro do BZ WBK
    danych i musiałem od nowa powtarzać procedurę.

    K.