  • 1. Data: 2005-10-09 21:19:15
    Temat: mbank - wyplata wiekszej kwoty pieniedzy
    Od: "Cezary Juszczyk" <c...@s...o2.pl>

    Witam.
    Zalozmy ze ma na koncie 10 000zl. Jak je wyplacic jednorazowo ? Do jakiegos
    oddzialu banku mam sie udac ? Jakies koszty poniose z tego tytulu ?
    Dziekuje za odpowiedz.

  • 2. Data: 2005-10-09 21:35:04
    Temat: Re: mbank - wyplata wiekszej kwoty pieniedzy
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Cezary Juszczyk napisał:
    > Zalozmy ze ma na koncie 10 000zl. Jak je wyplacic jednorazowo? Do jakiegos
    > oddzialu banku mam sie udac ? Jakies koszty poniose z tego tytulu?
    > Dziekuje za odpowiedz.

    Najlepiej przelać te pieniądze na inny rachunek w banku, który ma
    oddziały i tam sobie wypłacić w kasie.

    K.

  • 3. Data: 2005-10-09 21:39:13
    Od: "D" <a...@s...opazsqsyhd.gdgdry.pl>

    albo odwiedzac codziennie bankomaty, mozna juz teraz zaczac, 22 minut do
    polnocy :) od razu mozna poczekac 3 minuty i za poniedzialek juz pobrac kase

  • 4. Data: 2005-10-09 21:39:16
    Od: "Cezary Juszczyk" <c...@s...o2.pl>

    Użytkownik "D" <a...@s...opazsqsyhd.gdgdry.pl> napisał w
    wiadomości news:dic2gn$3kv$1@news.onet.pl...
    > albo odwiedzac codziennie bankomaty, mozna juz teraz zaczac, 22 minut do
    > polnocy :) od razu mozna poczekac 3 minuty i za poniedzialek juz pobrac
    > kase

    No nie zartujcie nawet. Jak przyjdzie mi wyplacic nagle pieniadze to nie
    moge ?!?!?!

  • 5. Data: 2005-10-09 21:44:38
    Od: "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Użytkownik "Cezary Juszczyk" <c...@s...o2.pl> napisał w wiadomości

    > No nie zartujcie nawet. Jak przyjdzie mi wyplacic nagle pieniadze to nie
    > moge ?!?!?!
    A cos Ty?? Dopiero sie urodziles??
    Nie wiesz, ze mBank to nibyBank??

  • 6. Data: 2005-10-09 21:44:44
    Od: jaszczur <m...@c...op.pl>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Cezary pisze:

    > No nie zartujcie nawet. Jak przyjdzie mi wyplacic nagle pieniadze to nie
    > moge ?!?!?!
    Co nie możesz? Możesz:

    --
    ( . '">
    ) L_

  • 7. Data: 2005-10-09 21:58:10
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Cezary Juszczyk" <c...@s...o2.pl> napisał w wiadomości

    > No nie zartujcie nawet. Jak przyjdzie mi wyplacic nagle pieniadze to
    > nie moge ?!?!?!

    Jak masz tylko karte do ekonta, to max limit wyplat dziennych jest
    5000. Wiec jak potrzebujesz 10.000, to po prostu idziesz pod bankomat
    w okolicy polnocy. Jak potrzebujez wiecej, to juz nie dasz rady na
    raz, no chyba ze wezmiesz druga karte do eMaxa (platna). Wtedy ta
    granica mnozy Ci sie przez 2.

    marekz

  • 8. Data: 2005-10-10 08:51:01
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Witam.
    > Zalozmy ze ma na koncie 10 000zl. Jak je wyplacic jednorazowo ?
    > Do jakiegos oddzialu banku mam sie udac ?

    Tak, tylko ten 'jakiś' musi mieć choć jedną kasę wyposażoną w POS.

    > Jakies koszty poniose z tego tytulu ?

    5zł

    > Dziekuje za odpowiedz.

    A prooszę bardzo