  • 1. Data: 2005-10-09 15:30:34
    Temat: Re: KK i doładowanie GSM w bankomacie
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    > Chciałbym se dowiedzieć, czy doładowanie konta telefonu gsm w bankomacie
    > spowoduje obciążenie karty kredytowej operacją bezgotówkową czy jako
    > wypłata pieniędzy w bankomacie, a może wogóle obciązy konto do którego
    > karta jest przypisana.
    >
    > Ja używam KK mBanku, a telefon mam w Orange GO.

    Jako bezgotówkowa.

  • 2. Data: 2005-10-09 15:31:21
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >Ja używam KK mBanku, a telefon mam w Orange GO.

    kiedys aktywowalem taka usluge dla simplusa bodajze, sciagnelo mi jako
    gotowke, nie wiem jak jest w tej chwili

  • 4. Data: 2005-10-09 17:37:39
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 09 Oct 2005 17:31:21 +0200,
    osoba podpisana: sunwick <s...@W...op.pl>
    napisała:

    > kiedys aktywowalem taka usluge dla simplusa bodajze, sciagnelo mi jako
    > gotowke, nie wiem jak jest w tej chwili
    Jako gotówkę ? To bardzo dziwne. KK BZWBK dla Tak-Taka w bankomacie
    Euronetu poszło jako bezgotówkowa.

    KJ

    According to the latest official figures, 43% of all statistics are
    totally worthless.

  • 5. Data: 2005-10-09 19:38:01
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Jasio napisał(a):

> [...]
    > spowoduje obciążenie karty kredytowej operacją bezgotówkową czy jako
    > wypłata pieniędzy w bankomacie, a może wogóle obciązy konto do którego

    Jest to zakup, a więc transakcja bezgotówkowa.

    W bankomacie zarejestruj sobie kartę do płatności SMSem. Nie będziesz
    musiał już nigdzie chodzić. :-)

  • 6. Data: 2005-10-10 15:49:05
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl>

    > Jako gotówkę ? To bardzo dziwne. KK BZWBK dla Tak-Taka w bankomacie
    > Euronetu poszło jako bezgotówkowa.

    W BZWBK można też ładować SMSem (kasa idzie z konta). Limit miesięczny 150
    zł. Osobiście jeszcze tego nie testowałem.