  • 1. Data: 2002-03-02 18:57:57
    Temat: placenie VE w Niemczech
    Od: "chriso" <c...@n...poland.com>

    Czy sa problemy z placeniem VE np mbanku w niemieckich sklepach?

  • 2. Data: 2002-03-02 19:51:09
    Temat: Re: placenie VE w Niemczech
    Od: "pablos" <d...@p...onet.pl>

    przeprowadziłem takich prób kilka i tylko w jednej restauracji udało mi się
    tego dokonać, na kilku stacjach benzynowych i w kilku sklepach próba wypadła
    negatywnie

  • 3. Data: 2002-03-02 19:59:46
    Od: "minik" <m...@n...org>

> [...]
    się
    > tego dokonać, na kilku stacjach benzynowych i w kilku sklepach próba

    Jaki powod??

  • 4. Data: 2002-03-02 20:08:07
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Jaki powod??

    Mnie to troche dziwi - placilem VE (Fortisa i mBanku) w Czechach, Austrii i
    Niemczech - na stacjach, sklepach i zawsze bez problemu szlo.

    Najciekawsze, ze polamana VE Fortisa tez lykalo :)

  • 5. Data: 2002-03-02 20:42:25
    Od: "pablos" <d...@p...onet.pl>

    > się
    > wypadła
    >
    > Jaki powod??

    kij wie, bo niestety nie znam niemieckiego, wyglądało to na brak autoryzacji
    przez bank
    natomiast z bankomatu wyciągałem pieniądze i było ok

  • 6. Data: 2002-03-02 20:57:17
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > kij wie, bo niestety nie znam niemieckiego, wyglądało to na brak
    autoryzacji
    > przez bank
    > natomiast z bankomatu wyciągałem pieniądze i było ok

    Tylko ze mozna spalic ladna cegle przed niemcem. Pomysli sobie ze polaczki
    procz samochodow jeszcze kartami sie zajmuja...

  • 7. Data: 2002-03-03 10:33:41
    Od: "hosi" <h...@o...pl>

    Użytkownik "minik" <m...@n...org> napisał w wiadomości

    > Tylko ze mozna spalic ladna cegle przed niemcem. Pomysli sobie ze polaczki
    > procz samochodow jeszcze kartami sie zajmuja...

    O jakim spaleniu caly mowisz, chlopie? Masz kompleks nizszosci
    w stosunku do nich???
    niemcy sie ani samochodami ani kartami nie zajmuja bo
    sa do tego zbyt tepi...

    --
    Pozdrówka
    hosi

  • 8. Data: 2002-03-03 10:36:24
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > O jakim spaleniu caly mowisz, chlopie? Masz kompleks nizszosci
    > w stosunku do nich???
    > niemcy sie ani samochodami ani kartami nie zajmuja bo
    > sa do tego zbyt tepi...

    I wedlug ciebie Polacy sa widziani/traktowani na rowni np. z Francuzem czy
    Anglikiem?

  • 9. Data: 2002-03-03 11:04:31
    Od: "hosi" <h...@o...pl>

    > I wedlug ciebie Polacy sa widziani/traktowani na rowni np. z Francuzem czy
    > Anglikiem?

    Niestety nie :\
    niemcy sa bardzo specyficznym narodem (w sensie negatywnym oczywiscie)
    i z tego powodu nie powinnismy sie czuc gorsi od nich!
    Nie raz slyszalem za plecami w sklepie szepty "Auslaender" itp.
    Jadac na polskich rejestracjach jakies szczuny stajacy na chodniku
    machaja srodkowym palcem w twoim kierunku..., bardzo sympatyczny
    narod, nie ma co. Dlatego jade tam jak juz naprawde musze.

    --
    Pozdrówka
    hosi

  • 10. Data: 2002-03-03 11:13:08
    Temat: Re: placenie VE w durnych Niemczech
    Od: "B.Andersson" <t...@m...pl>

    Trzebaby więc, aby Polacy zajęli się tą tępiacką, głupkowatą niemiecką
    gospodarką bo są zbyt durni , aby dalej rządzić.Zalecić im też , aby się
    przesiedli na Polonezy nie jakieś tam Mercedesy.
    Odebrać tym głębom euro, wprowadzić ruble.
    Niech żyje genialny polski świetlany umysł.
    Wek z Niemcami.
    Nie sprzedawać im też ziemi, bo zapuszczą i wyjałowią i
    nas(Ślimaków)wygryzą z kwitnących urodzajem ziem.
    Kierdziołek Feluś(Samoobrona+Liga Polskich Rodzin)