  • 11. Data: 2002-03-03 11:35:35
    Temat: Re: placenie VE w Niemczech
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    Sugerujesz, ze to powinna byc nasza narodowa duma ? czy domena ?
    pzd

  • 12. Data: 2002-03-03 11:36:47
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > niemcy sa bardzo specyficznym narodem (w sensie negatywnym oczywiscie)
    > i z tego powodu nie powinnismy sie czuc gorsi od nich!
    > Nie raz slyszalem za plecami w sklepie szepty "Auslaender" itp.
    To i tak delikatnie... sa gorsze okreslenia...

  • 13. Data: 2002-03-03 11:36:53
    Temat: Re: placenie VE w durnych Niemczech
    Od: "hosi" <h...@o...pl>

    Użytkownik "B.Andersson" <t...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Trzebaby więc, aby Polacy zajęli się tą tępiacką, głupkowatą niemiecką
    > gospodarką bo są zbyt durni , aby dalej rządzić.Zalecić im też , aby się
    > przesiedli na Polonezy nie jakieś tam Mercedesy.
    > Odebrać tym głębom euro, wprowadzić ruble.
    > Niech żyje genialny polski świetlany umysł.
    > Wek z Niemcami.
    > Nie sprzedawać im też ziemi, bo zapuszczą i wyjałowią i
    > nas(Ślimaków)wygryzą z kwitnących urodzajem ziem.
    > Kierdziołek Feluś(Samoobrona+Liga Polskich Rodzin)

    widze ze germanofil sie znalazl ;>>
    dla odswiezenia pamieci przypamne ci ze bylo cos takiego jak
    plan marshalla dzieki ktoremu niemcy dostali:
    - surowce i zywnosc za 1,8 miliarda USD;
    - 1,3 miliarda USD jako "Devisenhilfe" w ramach European Recovery Program
    (ERP)
    - 235 milionow USD z innych programow
    no i mieli oczywiscie takiego goscia w swoich szeregach jak Ludwig Erhard.

    Moja krytyka natomiast dotyczyla _wspolczesnych_ niemcow, gdzie gospodarka
    powoli, aczkolwiek skutecznie wyhamowuje.
    Nie zapominaj jaki oni mieli start po wojnie a jaki my.

    Co do Samoobrony i LPR to oni sa wielkim nieporozumieniem.

    --
    Pozdrówka
    hosi

  • 14. Data: 2002-03-03 11:42:09
    Od: "hosi" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Sugerujesz, ze to powinna byc nasza narodowa duma ? czy domena ?

    Ani to ani to, przeciwnie.
    Ale tak mi sie napisalo w nawiazaniu do
    poprzedniego postu ;)

    --
    Pozdrówka
    hosi

  • 15. Data: 2002-03-03 11:46:39
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Ani to ani to, przeciwnie.
    > Ale tak mi sie napisalo w nawiazaniu do
    > poprzedniego postu ;)

    Tylko zartowalem. A na serio to mozna wykorzystac takie umiejetnosci w
    odpowiednim kierunku (legalnym !) zob. przyklad Finlandii (chodzi oczywiscie
    o elektronike).
    pzd

  • 16. Data: 2002-03-03 12:13:51
    Od: "Wanias" <w...@U...tlen.pl>

> [...]
    > - 235 milionow USD z innych programow
    > no i mieli oczywiscie takiego goscia w swoich szeregach jak Ludwig Erhard.

    [OT] Myśmy po 89 roku dostali więcej, ale racja, że to inne czasy, cele i
    pieniądze.

    --
    Pozdrawiam,
    Wanias

  • 17. Data: 2002-03-03 12:26:17
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > Tylko zartowalem. A na serio to mozna wykorzystac takie umiejetnosci w
    > odpowiednim kierunku (legalnym !) zob. przyklad Finlandii (chodzi
    oczywiscie
    > o elektronike).

    Finlandia - elektornika, a Polska? Baterie i wodka?

  • 18. Data: 2002-03-03 12:42:15
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Finlandia - elektornika, a Polska? Baterie i wodka?

    Nie chodzilo mi o karty :) Telefony raczej nie :( chyba ze bedziemy
    handlowac tymi kradzionymi :(
    Baterie (japonska inwestycja (chyba kolo Gniezna) - 99% na eksport) i wodke
    juz robimy :)))

  • 19. Data: 2002-03-03 13:04:30
    Od: "chriso" <c...@n...poland.com>

    no tak, ja tylko sie chcialem dowiedziec czy w mediamarkcie niemieckim bede
    mogl zaplacic elektronem :-)
    jak to bylo z wkrecaniem zarowki przez uzytkownikow usenetu?

  • 20. Data: 2002-03-03 14:16:07
    Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net>

    > Trzebaby więc, aby Polacy zajęli się tą tępiacką, głupkowatą niemiecką
    > gospodarką bo są zbyt durni , aby dalej rządzić.Zalecić im też , aby się
    > przesiedli na Polonezy nie jakieś tam Mercedesy.

    [...]
    TROLL WARNING!

    --
    Konrad J. Brywczyński Riding on a unicorn
    k...@b...tk Stranded in my mind