  • 1. Data: 2002-03-02 14:41:14
    Temat: systemy w BZWBK
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    Jakie oprogramowanie funkcjonuje (lub do niedawna funkcjonowalo) w BZ
    i WBK ?
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 2. Data: 2002-03-02 18:08:25
    Temat: Re: systemy w BZWBK
    Od: "Fencer by \(s\)word" <f...@p...com>

    Uzytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisal w wiadomosci
    > Jakie oprogramowanie funkcjonuje (lub do niedawna funkcjonowalo) w BZ

    ZORBA

    > i WBK ?

    SEZAM

    --
    Pozdrówka,
    Irek Makowski [Fencer by (s)word]

  • 3. Data: 2002-03-02 22:50:03
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Fencer by (s)word" <f...@p...com>
    napisał w wiadomości

    > Uzytkownik "Wojtek Frabinski"
    <w...@a...net.pl> napisal w wiadomosci

    niedawna funkcjonowalo) w BZ

    > ZORBA

    > SEZAM

    Tak, odniesienia do tych systemów (wyciągi) są
    nawet w ich toip

    Sark

  • 4. Data: 2002-03-03 00:45:06
    Od: "Grzes" <p...@k...net.pl.spam>

    BZ - ZORBA
    WBK - SEZAM
    niektóre BZ i WBK - ICBS

    Uzytkownik "Fencer by (s)word" <f...@p...com> napisal w wiadomosci

  • 5. Data: 2002-03-03 18:31:14
    Od: "Slawomir Tobis" <u...@I...tobis.pl>

    "Grzes" <p...@k...net.pl.spam> napisał:

    > BZ - ZORBA
    > WBK - SEZAM
    > niektóre BZ i WBK - ICBS

    Hieh, wlasnie w moim oddziale przechodza z Sezamu na ICBS. Ostatnio
    niedysponentka ze sporym wyrazem niepewnosci w obliczu polecila mi, zeby
    wszystkie konieczne operacje porobic koniecznie przed 8 marca, bo potem to
    oni sami nie wiedza :-/
    BTW, czy ktos juz rozgryzl oplaty wedlug nowej toip za wyciagi w placowkach
    z ICBS?

    --
    *****
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2002-03-03 18:50:31
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Slawomir Tobis"
    <u...@I...tobis.pl> napisał w
    wiadomości news:a5tqah$3g0$1@news.onet.pl...

    > BTW, czy ktos juz rozgryzl oplaty wedlug nowej
    toip za wyciagi w placowkach
    > z ICBS?

    http://www.bzwbk.pl/u235/navi/1630

    Jest zmiana (oplata miesięczna)
    =oddział z SEZAMEM i ZORBĄ -> wyciąg odbierany w
    oddziałe lub wysyłany pocztą - bez opłat
    =oddział z ICBS-> wyciąg odbierany w oddziałe - 2
    zł, wysyłany pocztą - bez opłat ( ztego co
    pamiętam to poprzedni cennik za wysyłkę pocztą
    pobierał 1,50 zł ... chyba sie wycofali :-)
    Sark

  • 7. Data: 2002-03-03 20:14:53
    Od: "Slawomir Tobis" <u...@I...tobis.pl>

    "Sark" <w...@p...onet.pl> napisał:

> [...]
    > zł, wysyłany pocztą - bez opłat ( ztego co
    > pamiętam to poprzedni cennik za wysyłkę pocztą
    > pobierał 1,50 zł ... chyba sie wycofali :-)

    Właśnie, to ma być _postęp_ a la BZ WBK?
    Spojrzyj, ile to ma kosztować dla kont firmowych ;->>>

    --
    *****
    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2002-03-03 20:42:07
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Właśnie, to ma być _postęp_ a la BZ WBK?
    > Spojrzyj, ile to ma kosztować dla kont firmowych ;->>>

    Skoro zmiana systemu ma kosztowac bagatelka 150mln :((
    Nie ma to jak fuzje, saaaaame oszczednosci...

  • 9. Data: 2002-03-04 00:24:27
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Slawomir Tobis"
    <u...@I...tobis.pl> napisał w
    wiadomości news:a5u0ah$c5k$1@news.onet.pl...

    > Właśnie, to ma być _postęp_ a la BZ WBK?
    > Spojrzyj, ile to ma kosztować dla kont firmowych
    ;->>>

    No nieżle wysyła wyciągu w sybirze i zorbie - 1
    zł/m-c a w icbs-4,5 zł/m-c .... nie pytam sie o
    logiczne uzasadnienie :-((
    Podskoczyły też prowizje od wpłat gotówkowych
    przez SYBIR , Tani Przelew i ELIXIR do 1%

    Sark