    From: Piotrr <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: pilne ! - przenoszenie kredytu odnawialnego do MBanku
    Date: Sat, 08 Nov 2003 12:27:41 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@pa64.ostrow-maz.sdi.tpnet.pl

    Dnia 2003-11-07 09:57, Użytkownik Cyprian Prochot napisał:
    > moja Rodzicielka przenosi limit z PKOSA do mBanku.
    >
    > dostala informacje ze musi zlozyc ORYGINAL wypowiedzenia umowy kredytowej w
    > Mbanku, natomiast PKOSA nie chce takiego oryginalu wydac .
    >
    > tak wiec:
    > - mlinka twierdzi ze musi byc to oryginal (nie wystarczy potwierdzona przez
    > PKOSA kserokopia)
    > - pkosa twierdzi ze takiego oryginalu nie moze wydac
    >
    > jak to jest w przypadku przenoszenia k.odn. z innych bankow ??

    Przenioslem swój limit kredytowy z Kredyt Banku do Mbanku ok. miesiąc
    temu (tydzień przed rozopczęciem promocji kurde bele :(
    W Kredyt Banku konto całkowicie zlikwidowałem. Dostałem tylko kopię
    dyspozycji zamknięcia konta, na którym dopisałem "Proszę o zamknięcie
    rachunku limitu kredytowego nr xxx". Podpis i pieczątka z banku.
    Limit w mBanku dostałem bez żadnych pytań czy wątpliwości z ich strony.

    Pozdrawiam
    Piotrr

    --
    Widzisz synku? Tak wygląda baleron!