  • 1. Data: 2007-10-19 10:37:37
    Temat: [pilne] Błyskawiczne przekazy, przelewy.
    Od: "McClusky" <t...@o...pl>

    W jaki sposób błyskawicznie przekazać pieniądze na odległość nie korzystając
    z przelewów bankowych (pieniądze potrzebne są na dziś, a już dzisiaj
    zrobiony przelew elixirowy najprawdopodobniej nie dojdzie)? Czy wpłata
    gotówkowa np. w dowolnym oddziale BZ WBK lub Eurobanku spowoduje, że te
    środki będą natychmiast do dyspozycji (wypłaty z bankomatu) na koncie?

    tia

    MC

  • 2. Data: 2007-10-19 10:40:51
    Temat: Re: [pilne] Błyskawiczne przekazy, przelewy.
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "McClusky" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > gotówkowa np. w dowolnym oddziale BZ WBK lub Eurobanku spowoduje, że te
    > środki będą natychmiast do dyspozycji (wypłaty z bankomatu) na koncie?

    Dojdzie Elixir III (księgowanie około 18:00) albo Sorbnet (księgowanie po
    około 2h od wysłania) jeszcze dziś. Co do wpłaty gotówkowej niestety nie
    wiem, musi odpisac ktoś inny.

    marekz

  • 3. Data: 2007-10-19 10:46:57
    Od: "Sinus" <s...@N...gazeta.pl>

    McClusky <t...@o...pl> napisał(a):
> [...]
    > gotówkowa np. w dowolnym oddziale BZ WBK lub Eurobanku spowoduje, że te
    > środki będą natychmiast do dyspozycji (wypłaty z bankomatu) na koncie?

    W BZ-WBK będą natychmiast, tj. w momencie wpłaty w oddziale.

    Pozdrawiam,
    Sinus

  • 4. Data: 2007-10-19 10:47:40
    Od: "Grześ" <p...@S...o2.pl>

> [...]
    > gotówkowa np. w dowolnym oddziale BZ WBK lub Eurobanku spowoduje, że te
    > środki będą natychmiast do dyspozycji (wypłaty z bankomatu) na koncie?

    jesli wpłacisz w BZWBK na konto w BZWBK to środki będą dostępne od razu w
    bankomacie.
    Jesli konto jest w innym banku to musisz poczekac aż banki prześlą to między
    sobą (kilka godzin, czasami następny dzień).
    Jesli chcesz błyskawiczny przekaz bez udziału banków to proponuję Western
    Union. Przekaż praktycznie w ciągu 5 minut jest do odbioru w dowolnej
    agencji Western Union. Nie potrzeba żadnych kont tylko imię i nazwisko
    odbiorcy.
    Tanie to nie jest ale bardzo szybkie i wygodne. Pytania na priva

  • 5. Data: 2007-10-19 10:49:50
    Od: "McClusky" <t...@o...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@t...irc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    | około 2h od wysłania) jeszcze dziś. Co do wpłaty gotówkowej niestety nie

    Dzięki.
    A jak zlecić ten Sorbnet (ki czort? - nie słyszałem o tym)? Da się w
    dowolnym okienku bankowym? Przez Internet (PKO SA)? Muszę zatelefonować do
    osoby wpłacającej i krok po kroku poinstruować.

    MC

  • 6. Data: 2007-10-19 10:51:58
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

> [...]
    > dowolnym okienku bankowym? Przez Internet (PKO SA)? Muszę zatelefonować do
    > osoby wpłacającej i krok po kroku poinstruować.

    Inni odpisali, że wpłata gotówkowa jest natychmiast widoczna, więc to
    rozwiązuje problem i nie trzeba się spieszyć jak rozumiem. osoba
    niezorientowana ze zleceniem Sorbnetu "w okienku" mogłaby mieć problem. :-)

    Informacyjnie: w uproszczeniu Sorbnet to taki lepszy i droższy Elixir. Bez
    sesji tylko ciagle aktywny.

    marekz

  • 7. Data: 2007-10-19 10:56:46
    Od: "McClusky" <t...@o...pl>

    | Użytkownik "McClusky" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    | Inni odpisali, że wpłata gotówkowa jest natychmiast widoczna, więc to
    | rozwiązuje problem i nie trzeba się spieszyć jak rozumiem.

    Oczywiście.

    | Informacyjnie: w uproszczeniu Sorbnet to taki lepszy i droższy Elixir. Bez
    | sesji tylko ciagle aktywny.

    Ok. Bardzo dziekuję.

    MC

  • 8. Data: 2007-10-19 11:49:19
    Od: "Karoll" <k...@w...plNOSPAM>

    > Ok. Bardzo dziekuję.
    >
    > MC

    Polecam VW bank.
    Wpłacisz i wypłacisz NATYCHNIAST w każdej kasie banku

  • 9. Data: 2007-10-19 12:13:26
    Od: "Slavekk" <S...@g...pl>

    Użytkownik "Karoll" <k...@w...plNOSPAM> napisał w wiadomości

    > Polecam XX bank.
    > Wpłacisz i wypłacisz NATYCHNIAST w każdej kasie banku

    Spadaj trollu

    Sławek

  • 10. Data: 2007-10-20 17:30:35
    Od: "Filip Lach" <f...@N...gazeta.pl>

    MarekZ <m...@t...irc.pl> napisał(a):

> [...]

    > około 2h od wysłania) jeszcze dziś. Co do wpłaty gotówkowej niestety nie

    A czy SORBNET nie jest przypadkiem dostępny dla kwot powyżej 1 miliona złotych?
    Pytam z ciekawości, bo w moim banku jest w TOIPie przelew SORBNETem, ale
    własnie dla takich kwot i wtedy cena jest stała - 10PLN
    Pozdrawiam,
    Filip