    From: k...@...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: pełnomocnictwo czy konto wspólne ?
    Date: 9 Apr 2003 11:29:56 +0200

    Puściłem to wcześniej na forum mBanku, ale nie dostałem żadnej odpowiedzi:

    Chciałbym aby na jeden z moich eMaxów mógł przyjmować przelewy przeznaczone dla
    innej osoby (bliski stopień pokrewieństwa).

    Podejrzewam, że mBank odrzuci (zwróci) przelew adresowany na rachunek, którego
    jestem wyłącznym posiadaczem, jeśli dane odbiorcy nie będą moimi danymi...
    (kiedyś próbowałem w Telepekao24 i tak właśnie było)

    Czy pełnomocnictwo udzielone tej osobie wystarczy, aby przelew nie został
    odrzucony, czy też musi to być konto wspólne ?