  • 21. Data: 2005-03-24 06:36:07
    Temat: Re: payu - czy jest jakaś alternatywa?
    Od: k...@b...pl

    "To, co wyróżnia Serwis PRZELEWY24 od podobnych (PayU, AllPay), to liczba i
    > zakres udostępnionych Klientom metod płatności. Serwis nasz oprócz obsługi
    > kart płatniczych umożliwia Klientom dokonanie zapłaty poprzez przelew
    > internetowy nie tylko z banków internetowych (mBank, Inteligo) ale i
    > pozostałych (BZWBK, Lukas, ING Bank Śląski, BPH PBK, Kredyt Bank, Invest
    Bank,
    > PEKAO S.A., wkrótce dalszych) i przekazanie Sprzedawcy potwierdzenia. "

    Nawet najszersza oferta kart płatniczych i przelewów elektronicznych to żaden
    atut, jeśli trzeba zmieniać zasady regulaminu 'w związku ze zwiększającą się
    liczbą transakcji wyłudzeniowych dokonywanych kartami płatniczymi w Internecie
    oraz określoną polityką operatorów obsługujących tego rodzaje transakcje'.

    Intrygujące, że inne serwisy tego typu nie mają aż takich problemów z
    wyłudzeniami. Ani najwyraźniej 'z określoną polityką operatorów obsługujących
    tego typu transakcje'. Czyżby ta enigmatyczna polityka dotykała jedynie
    Przelewy24? Najwyraźniej.

    Jako klienta interesuje mnie nie wielość oferowanych metod i kanaów płatności,
    ale ich JAKOŚĆ. Polityka 'dużo i JAKOŚ' akurat w tej branży zupełnie się nie
    sprawdza. Nic mi nie daje fakt, że serwis z którego korzystam ja i moi klienci
    oferuje multum przelewów elektronicznych, jeśli nie mogę być pewien, że
    oferowane warianty są po prostu BEZPIECZNE.

    Nie stać mnie na to, żeby eksperymentować z bezpieczeństwem płatności w
    Internecie. Kasa moich Klientów to potencjalnie moja kasa. Więc jeśli nie
    dostraczę swoim klientom rozwiązań gwarantujących BEZPIECZEŃSTWO ich zkupów,
    już dziś mogę zwijać się z interesem i sprzedawać pietruszkę na bazarze.

    AllPay.pl, prócz międzynarodowych certyfikatów bezpieczeństwa ma np. dodatkowy,
    wewnętrzny i autorski system zabezpieczeń antyfarudowych. Do tego, jako jedyny
    ubezpiecza transakcje Klientów.

    I nie ma problemów z wyłudzeniami. Ani 'okresloną polityką operatorów
    obsługujących tego typu transakcje'.

    kM

  • 22. Data: 2005-03-25 13:31:25
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 24 Mar 2005 07:36:07 +0100, k...@b...pl wrote:

    >AllPay.pl, prócz międzynarodowych certyfikatów bezpieczeństwa ma np. dodatkowy,
    >wewnętrzny i autorski system zabezpieczeń antyfarudowych. Do tego, jako jedyny
    >ubezpiecza transakcje Klientów.

    "narzędzia /.../, które potrafią m.in. wykryć automatycznie próbę
    płatności skradzioną a nie zastrzeżoną kartą"

    nieźle, nieźle :-)

    --
    Jarek Andrzejewski