  • 1. Data: 2005-03-12 09:59:12
    Temat: payu - czy jest jakaś alternatywa?
    Od: "CB" <v...@w...pf.pl>

    Ciekawi mnie czy jest jakaś alternatywa dla www.payu.pl w Polsce. Prowizja
    tam sięga 2,9%, a więc dość dużo. Na www.kartyonline.net wyczytałem, iż w
    ciągu ostatnich dwóch lat centra autoryzacyjne zdecydowanie obniżyły opłaty,
    a tutaj nic się nie dzieje od dłuższego już czasu.

    --

    pozdrawiam
    Szymon

  • 2. Data: 2005-03-12 11:54:06
    Temat: Re: payu - czy jest jakaś alternatywa?
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    CB napisał(a):
> [...]
    > ciągu ostatnich dwóch lat centra autoryzacyjne zdecydowanie obniżyły opłaty,
    > a tutaj nic się nie dzieje od dłuższego już czasu.

    A ja dalej nie mogę pojąć jaki jest sens płacenia poprzez payu. Przelew
    tańszy (nierzadko bezpłatny) i szybszy.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 3. Data: 2005-03-12 12:20:31
    Od: "CB" <v...@w...pf.pl>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>
    napisał w wiadomości news:d0ul86$poi$1@inews.gazeta.pl...
    >A ja dalej nie mogę pojąć jaki jest sens płacenia poprzez payu. Przelew
    >tańszy (nierzadko bezpłatny) i szybszy.

    Niestety tylko w ten sposób możesz zapłacić kartą kredytową. Dodatkowo
    otrzymujesz punkty Payback (www.payback.pl), czyli de facto cena jest nieco
    niższa, masz ubezpieczenie wynikające z zakupu kartą danej rzeczy, wreszcie
    payu działa natychmiast, zaś przelew zwykle 1 dzień, zaś w przypadku
    weekendu nawet do 3 dni. Niektórzy też korzystają od razu z escrow itp itd.
    Zalet jest wiele, ale prowizja 2,9% to jednak trochę dużo...

  • 4. Data: 2005-03-12 16:59:51
    Od: zbihniew <z...@S...yahoo.no>

    CB wrote:

> [...]
    > ciągu ostatnich dwóch lat centra autoryzacyjne zdecydowanie obniżyły opłaty,
    > a tutaj nic się nie dzieje od dłuższego już czasu.

    niby MoneyBookers...

    --
    "Voksen - det er noe som bare eksisterer i barns fantasi." (P. Hein)

  • 5. Data: 2005-03-12 19:21:18
    Od: "CB" <v...@w...pf.pl>

    > niby MoneyBookers...

    Dzięki - fajna sprawa w przypadku operacji międzynarodowych, ale jednak z
    tego, co wyczytałem biorą 3% za transakcje kartowe (wobec 2,9% payu) i potem
    1,8 Euro, czyli 7zł za przelew (wobec 0zł w payu). innymi słowy nie bardzo
    chyba jednak się opłaca... Nie mogę zrozumieć dlaczego operacje netowe są
    droższe niż przez POS - zwykle wszelki obrót netowy był o wiele tańszy.

  • 6. Data: 2005-03-14 14:53:58
    Od: "Wojtek" <omeganet__B-E_Z@S-P_AMu__poczta.onet.pl>

    www.allpay.pl

    --
    WWWojtas

  • 7. Data: 2005-03-14 17:10:56
    Od: "CB" <v...@w...pf.pl>

    Też drożej niż payu, ale dziękuję za info.

  • 8. Data: 2005-03-15 11:15:29
    Od: "aTomek" <c...@v...pl>

    Szukasz alternatywy dla PayU tylko pod względem kosztowym? Nie zawsze liczy
    się taniej, ważna też jest oferta i jakość usług.
    Ostatnio przeczytałem, chyba na http://di.com.pl, że od kilku umożliwiają też
    dokonywanie płatności na dowolne konto w serwisie PayPal.
    Porównując możliwości, jakie dają inne tego typu serwisy...
    aTomek

  • 9. Data: 2005-03-15 13:23:14
    Od: "zbyszek" <z...@a...pl>

    > Ostatnio przeczytałem, chyba na http://di.com.pl, że od kilku umożliwiają
    też
    > dokonywanie płatności na dowolne konto w serwisie PayPal.

    nie widze tam tego? masz jakis link do calosci?

    z.

  • 10. Data: 2005-03-15 16:44:02
    Od: "CB" <v...@w...pf.pl>

    Użytkownik "aTomek" <c...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Szukasz alternatywy dla PayU tylko pod względem kosztowym? Nie zawsze
    liczy

    tak, akurat tak.