  • 1. Data: 2005-03-12 09:23:35
    Temat: PKO Inteligo - Kiedy uzupełniają historię rachunku ?
    Od: dooh <d...@w...pl>

    Mam w PKO Superkonto Student. W czwartek uruchomiałem dostęp PKO Inteligo.
    Od tego czasu były 2 operacje : wpłata na moje konto i przelew, który
    wykonałem przez internet. Do wczorajszego wieczoru te 2 operacje "wisiały"
    w środkach nierozliczonych. Dzisiaj rano sprawdziłem już ich tam nie ma,
    saldo się zmieniło zgodnie z tymi dwoma operacjami ale w dalszym ciągu mam
    pustą "Historię rachunku" (próbowąłem wszyskich sposobów zmieniając okres,
    kwoty i typy operacji).

    Czy to normalne ?
    Czy jest ona dopiero uzupełniane po pewnym czasie ?

    Prosze o odpowiedź. Pozdrawiam

    --
    [ d.o.o.h. - Device Optimized for Observation and Harm ]
    [ mail:dooh(at)wp(dot)pl GG:198354 http://dooh.virtu.pl ]

  • 2. Data: 2005-03-12 09:48:42
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    dooh <d...@w...pl> wrote:
    > Czy to normalne ?
    > Czy jest ona dopiero uzupełniane po pewnym czasie ?

    Weekend ;) moze im sie cos pokielbasilo. Sprawdz w poniedzialek - bo
    wtedy pewnie bedzie ok.