  • 1. Data: 2005-08-02 14:18:26
    Temat: paypal, w którym banku najlepiej otworzyc konto?
    Od: coodwees <l...@B...pl>

    przeglądałem archiwum grupy, ale po tym co przeczytałem nadal nie
    potrafię odpowiedzieć sobie na pytanie:
    w którym banku założyć konto aby bezproblemowo korzystać z paypal'a
    w tej chwili mam konto w ING ale z tego co wiem to ich VE niebardzo
    można podpiąć pod paypal.
    gdzie najlepiej się przenieść, lub ewentualnie założyć drugie
    niedrogie konto.
    nie potrzebuje zadnych innych usług, chodzi mi tylko o bezproblemową
    współpracę z paypal'em

    pozdrawiam

    adam

  • 2. Data: 2005-08-02 14:21:42
    Od: "Andrzej Zacharewicz" <n...@n...pl>

    "coodwees" <l...@B...pl> wrote in message
> [...]
    > niedrogie konto.
    > nie potrzebuje zadnych innych usług, chodzi mi tylko o bezproblemową

    - Eurokonto w PEKAO + karta charge
    - lub VC w PEKAO

    Pozdr

  • 3. Data: 2005-08-02 14:23:44
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Andrzej Zacharewicz wrote:
    > - Eurokonto w PEKAO + karta charge
    > - lub VC w PEKAO

    buhehehehe ;)
    dobre :)))) Zart ci sie udal...

    Co do pytania - proponuje inteligo. Ciekawe natomiast czy zadziala z karta
    podarunkowa VE BZ WBK. Wlasnie takowa nabylwem - fajna.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 4. Data: 2005-08-02 14:24:58
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Andrzej Zacharewicz napisał(a):

    > - Eurokonto w PEKAO + karta charge
    > - lub VC w PEKAO

    Ale hardkor.

    Załóż inteligo.

  • 5. Data: 2005-08-02 14:55:52
    Od: "KUB'a" <k...@t...pl>

    napisał w wiadomości news:dcnvog$3qc$1@news.onet.pl...

    > buhehehehe ;)
    > dobre :)))) Zart ci sie udal...
    >
    > Co do pytania - proponuje inteligo. Ciekawe natomiast czy zadziala z karta
    > podarunkowa VE BZ WBK. Wlasnie takowa nabylwem - fajna.

    Witam !

    "Amra" - masz chyba na mysli "Karte doładowalną" ? Tylko ta umozliwia
    placenie przez net.
    Napisz jak ci poszlo z "podlaczaniem" jej do PayPala. Sam chciałem z niej
    skorzystac ale wystraszylem: "Zasad korzyastania z Karty doładowywalnej na
    okaziciele" i jej ograniczeń.

    "Coodwees" - piszesz że masz konto w ING. W ING jest teraz promocja kart
    kredytowych. Wydanie i pierwszy rok uzytkowania za darmo.

    Zdrow
    KUB'a

  • 6. Data: 2005-08-02 19:19:22
    Od: "PolandMET.com" <k...@a...net.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:dcnvnk$quh$1@news.elsat.net.pl...

    > Ale hardkor.
    >
    > Załóż inteligo.

    Ja chce zamknac odkad te pacany wprowadzily 5zl oplaty za prowadzenie.
    Moga sie cmoknac zebym musial tam lokowac 100zl tylko po to zeby 5zl
    zarobic.
    a szkoda bo wolalem to od mBanku
    Marcin Cimała
    Polskie Centrum Meteorytowe
    http://www.PolandMET.com
    http://www.Meteoryt.net
    ************************

  • 7. Data: 2005-08-02 19:30:07
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    PolandMET.com napisał(a):

    > Ja chce zamknac odkad te pacany wprowadzily 5zl oplaty za prowadzenie.
    > Moga sie cmoknac zebym musial tam lokowac 100zl tylko po to zeby 5zl
    > zarobic.
    > a szkoda bo wolalem to od mBanku

    Faktycznie, jak nie stac Cie zeby miec w banku "az" 100zl przez caly
    miesiac to polecam zrezygnowac wogole z bankow. To co jest darmowe jest
    g*wniane i do powaznych spraw sie nie nadaje (jaka placa taka praca, nie
    pobieraja oplat ale i pracuja dosyc kiepsko - mBank)! Ale co kto lubi.

    Choc z drugiej strony, konta platne takze prezentuja czasem zenujacy
    poziom obslugi. Tak bylo kiedys z Citi (ktore sie z czasem zepsulo),
    ostatnio mam rozne przejscia z Multi (a to kasa wplacana we wplatomacie
    pojawia sie z duzym opozniejiem, a to autoryzacja KK nie chce przejsc).

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 8. Data: 2005-08-02 20:24:58
    Od: K.N. <l...@o...pl>

    >Ja chce zamknac odkad te pacany wprowadzily 5zl oplaty za prowadzenie.
    >Moga sie cmoknac zebym musial tam lokowac 100zl tylko po to zeby 5zl
    >zarobic.
    >a szkoda bo wolalem to od mBanku

    1) Wprowadizli to dosc spory okres temu. Zamknales juz czy tylko
    siejesz postrach wsrod pracownikow PKO BP?
    2) Nie zarobic, tylko oszczedzic conajwyzej.

    Pzdr.
    Lack

  • 9. Data: 2005-08-02 20:29:29
    Od: "Andrzej Zacharewicz" <n...@n...pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:dcnvog$3qc$1@news.onet.pl...

    > buhehehehe ;)
    > dobre :)))) Zart ci sie udal...

    to nie żart. Ja używam z tymi kartami i działa bardzo dobrze.

    Pozdr.

  • 10. Data: 2005-08-02 20:29:45
    Od: "Andrzej Zacharewicz" <n...@n...pl>

    "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> wrote in message