  • 11. Data: 2005-08-03 00:55:46
    Temat: Re: paypal, w którym banku najlepiej otworzyc konto?
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Andrzej Zacharewicz napisał(a):

    > niby dlaczego?

    1. Opłaty
    2. Jakość obsługi
    3. Nastawienie do banku na pbb :-)

  • 12. Data: 2005-08-03 00:56:27
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Andrzej Zacharewicz napisał(a):

    > to nie żart. Ja używam z tymi kartami i działa bardzo dobrze.

    Ale Michał nie pisał, że to nie zadziała...

  • 13. Data: 2005-08-03 01:49:03
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Wojciech Nawara wrote:

    > 1. Opłaty
    za kartę Visa Classic?
    10 USD albo 40 zł
    Wcale nie tak dużo

    > 2. Jakość obsługi
    ???
    Żadna bo żeby dostać visa classic debetową, to wcale nie musisz mieć u
    nich konta.
    Że tak powiem "jak akumulator" samoobsługowa i kontaktu z nikim nie
    potrzeba.

    > 3. Nastawienie do banku na pbb :-)

    eee, tam.
    Jeszcze nie widziałem postu, w którym ktoś narzekał na karty z pekao s.a
    a na inteligo, mbanki i inne nieywpukłe elektroniczne cuda ciągle ktoś
    tu narzeka. A to nie działa, tu, a to nie działa tam, a to paypal się
    krzywi.
    visa z pekao i działa z paypal i można zapłacić przez internet i za
    granicą akceptują wszędzie bez łaski.
    Żelazko do kart też nie ucieka jak ją widzi.

    Nic dodać nic ujać.

  • 14. Data: 2005-08-03 09:43:40
    Od: "PolandMET.com" <k...@a...net.pl>

    > Faktycznie, jak nie stac Cie zeby miec w banku "az" 100zl przez caly
    > miesiac to polecam zrezygnowac wogole z bankow. To co jest darmowe jest
    > g*wniane i do powaznych spraw sie nie nadaje (jaka placa taka praca, nie
    > pobieraja oplat ale i pracuja dosyc kiepsko - mBank)! Ale co kto lubi.

    Konto nacodzien mam w WBK i tam bule. A Inteligo bylo do allegro. Teraz
    musial bym tam trzymac 100zl choc uzywam raz na miesiac, wiec gdzie tu sens
    ?
    Od tego sa konta w bankach internetowych zeby byly za darmo. Co niby, dyski
    im sie na serwerach zacieraja od tego ze sie loguje ?

    > Choc z drugiej strony, konta platne takze prezentuja czasem zenujacy
    > poziom obslugi. Tak bylo kiedys z Citi (ktore sie z czasem zepsulo),
    > ostatnio mam rozne przejscia z Multi (a to kasa wplacana we wplatomacie
    > pojawia sie z duzym opozniejiem, a to autoryzacja KK nie chce przejsc).

    nie chodzi o to. Jak bede chcial placic to sobie zaloze w "normalnym" banku.
    A i mam w 2.

    Marcin Cimała
    Polskie Centrum Meteorytowe
    http://www.PolandMET.com
    http://www.Meteoryt.net
    ************************

  • 15. Data: 2005-08-03 10:40:03
    Od: K.N. <l...@o...pl>

    >Od tego sa konta w bankach internetowych zeby byly za darmo. Co niby, dyski
    >im sie na serwerach zacieraja od tego ze sie loguje ?

    Banki sa od zarabiania pieniedzy. Internetowy to moze byc conajwyzej
    dostep.
    Jak Cie nie stac na zdeponowanie 100 zl to mozesz obwiniac conajwyzej
    siebie, a nie bank.

    Pzdr.
    Lack

  • 16. Data: 2005-08-03 12:26:03
    Od: "seba kocik" <s...@g...pl>

    coodwees <l...@B...pl> napisał(a):

    > przeglądałem archiwum grupy, ale po tym co przeczytałem nadal nie
    > potrafię odpowiedzieć sobie na pytanie:
    > w którym banku założyć konto aby bezproblemowo korzystać z paypal'a
    > w tej chwili mam konto w ING ale z tego co wiem to ich VE niebardzo
    > można podpiąć pod paypal.
    > gdzie najlepiej się przenieść, lub ewentualnie założyć drugie
    > niedrogie konto.
    > nie potrzebuje zadnych innych usług, chodzi mi tylko o bezproblemową
    > współpracę z paypal'em
    >
    > pozdrawiam
    >
    > adam

    Inteligo - i karta visa electron dopuszczona do transakcji elektronicznych jest