  • 1. Data: 2005-08-02 09:57:03
    Temat: wypowiedzenie umowy kredytu odnawialnego PKO BP
    Od: "bikeman" <0...@w...pl>

    Witam wszystkich, mam problem, chciałem przenieść kredyt odnawialny
    z pkobp do mbanku i wszystko było by super gdyby nie ostatni dokument
    który mam dostarczyć do mbanku czyli wypowiedzenie umowy kredytu
    odnawialnego w PKO BP, problem w tym że w PKO nikt mi takiego
    dokumentu nie wystawi, owszem mogę zamknąć kredyt jak będę miał saldo
    dodatnie, mbank nie przeleje mi środków jak nie dostarczę wypowiedzenia
    i tak kółko się zamyka, czy nie ma prawnych regulacji odnośnie
    wypowiadania kredytów, przecież muszę mieć możliwość
    wypowiedzenia kredytu np. od dnia 1 września i to mój problem żeby do
    tego czasu znalazły się środki na jego spłatę.
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-08-02 12:32:25
    Od: bronek michalski <b...@g...com>

    bikeman wrote:
> [...]
    > wypowiedzenia kredytu np. od dnia 1 września i to mój problem żeby do
    > tego czasu znalazły się środki na jego spłatę.

    Piszesz pismo "wypowiedzenie umowy nr xxxxxx", w którym wypowiadasz
    umowę o kredyt odnawialny z zachowaniem 30 dniowego okresu wypowiedzenia.

    Drukujesz w 2 kopiach, i niesiesz oba do banku. Jedną kopię zostawiasz,
    na drugiej dostajesz pieczątkę "wpłynęło".

    --
    p.

    bronek

  • 3. Data: 2005-08-02 12:55:32
    Od: "bikeman" <0...@w...pl>

    tylko sympatyczna lampucera mówi że oni nic takiego nie przyjmują!!!

  • 4. Data: 2005-08-02 12:57:54
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "bikeman" <0...@w...pl> writes:

> [...]
    > wypowiedzenia kredytu np. od dnia 1 września i to mój problem żeby do
    > tego czasu znalazły się środki na jego spłatę.

    Masz pewnosc ze mBank uruchomi Ci kredyt po dostarczeniu tego kwitu?

    Napisz wypowiedzenie (z data skutecznosci zgodna z umowa/regulaminem,
    np. z miesiecznym okresem wypowiedzenia) w dwoch kopiach, podpisz,
    zanies do kancelarii PKOBP i popros o potwierdzenie odebrania na kopii.
    Kopie daj mBankowi.

    Zamkniecie konta? To juz zupelnie inna historia.

    Trudno wymagac by PKOBP mial Ci dac wypowiedzenie, jesli to Ty jestes
    strona wypowiadajaca.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 5. Data: 2005-08-02 13:03:28
    Od: "bikeman" <0...@w...pl>

    konta nie chce zamykać tylko kredyt który przenoszę do innego banku, problem
    w tym że oni nic nie chcą przjąć odemnie, jedynie co to zamknięcie kredytu z
    datą teraźniejszą nie przyszłą i tylko gdy są na koncie wymagane środki czli
    kwota debetu -> i kółko się zamyka.

  • 6. Data: 2005-08-02 13:04:45
    Od: "bikeman" <0...@w...pl>

    aa, tak, mam pewność bo jest już to rozpatrzone na podstawie histri kredytu
    z bp, tylko ten dokument...

  • 7. Data: 2005-08-02 14:32:09
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "bikeman" <0...@w...pl> writes:

> [...]
    > datą teraźniejszą nie przyszłą i tylko gdy są na koncie wymagane środki czli

    No wiec nie idziesz do ONYCH, tylko do KANCELARII, wzglednie sekretariatu,
    i twierdzisz, ze chcesz zlozyc PISMO oraz uzyskac POTWIERDZENIE na kopii.

    Tresc pisma nie jest istotna dla osoby przyjmujacej je, jej zadaniem jest
    porownanie tresci oryginalu i kopii, by upewnic sie ze sie nie roznia.
    I to wszystko.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 8. Data: 2005-08-02 14:42:23
    Od: "bikeman" <0...@w...pl>

    no to dziś atakuje, dam znać jak poszło, dzięki
    Piotr