  • 1. Data: 2005-08-02 09:52:34
    Temat: Druga wypłata z OKO w ING
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    20 lipca zdefiniowałem przelew z datą 28.07 z OKO. 25.07 wypłaciłem
    gotówkę w oddziale. Przelewu z 28 nie usunąłem, ale nie wykonał się z
    braku środków. Czy za ten przelew mogli naliczyć 10 zł prowizji?

  • 2. Data: 2005-08-02 10:02:25
    Temat: Re: Druga wypłata z OKO w ING
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    jureq wrote:
    > 20 lipca zdefiniowałem przelew z datą 28.07 z OKO. 25.07 wypłaciłem
    > gotówkę w oddziale. Przelewu z 28 nie usunąłem, ale nie wykonał się z
    > braku środków. Czy za ten przelew mogli naliczyć 10 zł prowizji?

    racczej nie. Za to chyba mają opłatę za powiadomienie o niewykonaniu
    zlecenia z powodu braku środków. Powtórzę *chyba* - sprawdź w TOiP

    KJ

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y

  • 3. Data: 2005-08-02 16:08:44
    Od: "waldi" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jureq" <j...@X...to.z.adresuX.op.pl> napisał w wiadomości
    > 20 lipca zdefiniowałem przelew z datą 28.07 z OKO. 25.07 wypłaciłem
    > gotówkę w oddziale. Przelewu z 28 nie usunąłem, ale nie wykonał się z
    > braku środków. Czy za ten przelew mogli naliczyć 10 zł prowizji?

    nie ma w tym przypadku opłaty

  • 4. Data: 2005-08-04 10:35:22
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    waldi wrote:

    > wiadomości news:dcnfou$2nc$1@opal.futuro.pl...
    >>

    > nie ma w tym przypadku opłaty

    Środki wróciły na rachunek w ciągu 45 godzin od złożenia reklamacji w
    oddziale. Znając terminy rozpatrywania reklamacji w innych bankach,
    jest to chyba rekord.