  • 1. Data: 2005-08-02 10:47:44
    Temat: Juany - czy któryś bank skupuje?
    Od: "Godryk" <g...@g...pl>

    Witam wszystkich grupowiczów,

    Czy jakikolwiek bank w Warszawie skupuje chińskie juany? Albo chociaż
    kantor?

    Szukałem odpowiedzi w FAQ grupy, ale nie ma tam ani słowa o takich
    usługach. Na stronie NBP są podane kursy różnych walut, nawet
    niewymienialnych, ale NBP nimi nie handluje, a w każdym razie nie
    z osobami prywatnymi. Gdzie jeszcze szukać?

    Z góry dziękuję za każdą wskazówkę.

    --
    Godryk :: Tomek Marcinkowski :: http://godric.sf-f.pl/kontakt.html

  • 2. Data: 2005-08-02 11:01:24
    Temat: Re: Juany - czy któryś bank skupuje?
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Godryk" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    A ja sie podlacze z takim pytaniem: gdzie najblizej Polski (bo u nas
    to chyba sie nie da) mozna sobie otworzyc rachunek prowadzony w
    juanach, z dostepem przez internet ?

    marekz

  • 3. Data: 2005-08-02 21:26:38
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@w...irc.pl> napisał w wiadomości

    > A ja sie podlacze z takim pytaniem: gdzie najblizej Polski (bo u nas
    > to chyba sie nie da) mozna sobie otworzyc rachunek prowadzony w
    > juanach, z dostepem przez internet ?

    A co, taka to mocna waluta? :)
    Miliard Chinczykow nie moze sie mylic!

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2005-08-02 22:48:18
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> napisał w wiadomości

    > A co, taka to mocna waluta? :)
    > Miliard Chinczykow nie moze sie mylic!

    Mocna to ona powinna byc swoja droga (powinny byc kolejne rewaluacje),
    ale przede wszystkim przed laskami mozna niezle przyszpanowac
    rachunkiem w juanach. ;P

    marekz

  • 5. Data: 2005-08-03 16:32:47
    Od: Andrzej <g...@N...gazeta.pl>

    Pewnie chce handlować elektroniką z Chińczykami przez ebay.