  • 1. Data: 2005-08-02 12:30:54
    Temat: Zamykanie konta w Citi...
    Od: "mikolajek" <m...@W...gazeta.pl>

    Coz, przeczytalem sobie w regulamnie, ze mozna zamknac konto w
    naszym "kochanym" Citibanku, skladajac dyspozycje telefonicznie.
    Eureka! - pomyslalem, bo juz raz pocalowalem klamke w oddziale, bo byl
    otwarty tylko do 16 (!!!).
    Dzwonie, mowie o co chodzi, a tutaj okazuje sie ze system lezy i jeszcze
    troche polezy, wiec najlepiej "zadzwonic innym razem". OK - pudlo...
    Dzwonie wieczorem - system dziala (!!!) - mowie o co chodzi, a koles dopytuje
    sie "a dlaczego". Powiedzialem, co mysle o banku, a gosc na to, ze oczywiscie
    i przelaczy mnie do kolezanki, ktora zakonczy proces. Laczy, kolezanka pyta
    sie "dlaczego", a ja oczywiscie powtarzam. Pozniej tradycyjne "niech pan nie
    zamyka, zwolnimy z oplat na 6 m-cy, zastanowi sie pan"... Spuszczam pania na
    drzewo i ponawiam prosbe, a ona no to... "to ja przelacze pana do kolegi,
    ktory dokonczy proces".
    Nie musze chyba dodawac, ze kolega zaczal rozmowe od pytania "a
    dlaczego"... :-)))) Na szczesie byl jednak ostatnim ogniwem.
    Dodam tylko, ze hotline bylo tradycyjnie przeciazone, wiec calosc operacji
    zajela mi "tylko" 40 minut (!!!)

  • 2. Data: 2005-08-02 12:55:00
    Temat: Małe uzupełnienie...
    Od: "mikolajek" <m...@W...gazeta.pl>

    Pozwole sobie tylko jeszcze dodac, ze kazda z 3 osob, z ktorymi rozmawialem,
    musiala mnie jeszcze zweryfikowac...

  • 3. Data: 2005-08-02 13:00:01
    Temat: Re: Małe uzupełnienie...
    Od: "bikeman" <0...@w...pl>

    a spróbuj zamknąć kartę kredytową ;)))

  • 4. Data: 2005-08-02 13:15:37
    Od: "mikolajek" <m...@N...gazeta.pl>

    Robiłem to pół roku temu, ale w oddziale, więc poszło szybciej...
    No, ale karta cały czas jest widoczna w systemie jako otwarta. :-))))

  • 5. Data: 2005-08-03 09:12:31
    Temat: Re: Zamykanie konta w Citi...
    Od: "MarP" <p...@w...pl>

    > Coz, przeczytalem sobie w regulamnie, ze mozna zamknac konto w
    > naszym "kochanym" Citibanku, skladajac dyspozycje telefonicznie.
    [...]
    To teraz mozna zamknac telefonicznie? ;-)
    Pare lat temu bylo to niestety niemozliwe. Musialem sie fatygowac do
    oddzialu (mieli ich 10 w Polsce) z malego miasteczka do miasta
    wojewodzkiego. Idzie lepsze ;-)
    --

    Pozdrawiam,

    MarP

  • 6. Data: 2005-08-03 19:21:21
    Od: " " <r...@N...gazeta.pl>

    MarP <p...@w...pl> napisał(a):

    > To teraz mozna zamknac telefonicznie? ;-)
    > Pare lat temu bylo to niestety niemozliwe. Musialem sie fatygowac do
    > oddzialu (mieli ich 10 w Polsce) z malego miasteczka do miasta
    > wojewodzkiego. Idzie lepsze ;-)

    Niby można, ale nie można jak nie można do Ciebie oddzwonić. Jakoś się
    złożyło, że mieszkam chwilowo poza granicami Polski i żona próbowała zamknąć
    konto:
    1. Przez telefon z Anglii
    Tylko w Polsce, bo są dane telefoniczne z Polski i nie możemy oddzwonić do UK

    1. W oddziale w Polsce
    - Pani z obsługi - nie można, trzeba to zrobić przez telefon. Nie można oddać
    karty, bo wisi blokada na 32 zł (były środki na rachunku)
    - chcemy wypłacić środki (pomniejszone o 32 zł) i zamknąć konto - nie ma szans.
    - Wypłata środków, poprawienie danych na adres zamieszkania w Anglii, numery
    telefonów z Anglii nie mogą być przyjęte, zajęło łącznie 50 minut. Można jeża
    urodzić. Oczywiście brak telefonu w Polsce może uniemożliwić zamknięcie konta
    przez telefon.

    2. Dwa tygodnie później - próba zamknięcia przez telefon z Anglii - saldo 0 zł
    i brak blokad
    - chcemy zamknąć konto - odpowiedź nie można bo musimy oddzwonić, a nie
    oddzwaniamy na numery poza granicami Polski, a jak nie ma Pani numeru w Polsce
    to ma Pani problem.
    Na wyraźny protest, że mimo wszystko chcemy konto zamknąć, usłyszeliśmy, że
    mamy kartę, którą trzeba oddać w oddziale :-) w Polsce i karty nie można
    zablokować, ani przeciąć :-(

    3. Jestem służbowo w Polsce, więc oddaję kartę w oddziale i otrzymaniu
    reprymendy, że mam kartę żony i w ogóle to co jest grane i co ja u nich chcę.
    Wyjaśniam 2 miesięczne perypetie, okazuję skruchę i mówię, że dziękuję za bank
    , który nigdy nie śpi...
    Pan odznacza z rozpaczą w systemie zablokowanie i zdanie karty.

    4. Tydzień później ponowna próba zamknięcia przez telefon i ta sama śpiewka:
    "nie oddzwaniamy za granicę, konta nie można zamknąć bo nie można oddzwonić etc."
    40 minut na telefonie, zadyma u nadzorcy citilinii, kolejne 15 minut czekania
    i konto zamknięte.

    Zamknięcie konta ostatecznie, zajęło 4 miesiące. Rewelacja :-)))

    Wiem dlaczego Citi nie śpi... ciągle ktoś do nich dzwoni i nie mogą zasnąć ;-)

    --
    Pozdrawiam,

    Robert

  • 7. Data: 2005-08-03 19:22:52
    Od: " - Robert - " <r...@N...gazeta.pl>

    <r...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > 1. Przez telefon z Anglii

    Dodam jeszcze, że można zamknąć tylko w godz. 8-18, bo później grono
    eksperckie już nie pracuje...

    --
    Robert

  • 8. Data: 2005-08-03 20:29:42
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    " " <r...@N...gazeta.pl> writes:

    > 1. Przez telefon z Anglii
    > Tylko w Polsce, bo są dane telefoniczne z Polski i nie możemy oddzwonić do UK

    Na polską komórkę też nie oddzwonią?

    MJ

  • 9. Data: 2005-08-04 10:03:09
    Od: " - Robert -" <r...@N...gazeta.pl>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> napisał(a):

    > Na polską komórkę też nie oddzwonią?
    >
    > MJ

    Jeszcze trzeba mieć polską komórkę ;-) a ponadto za roaming nie zwracają ;->

    --
    Pozdrowienia

    Robert

  • 10. Data: 2005-08-04 16:53:18
    Od: zbihniew <z...@N...yahoo.no>

    > 1. Przez telefon z Anglii
    > Tylko w Polsce, bo są dane telefoniczne z Polski i nie możemy oddzwonić do UK

    Na newfon.pl mozna wyrobic w 5 minut darmowo polski numer dostepny przez
    internet.