Finanse

Finanse - porady

1. Data: 2005-08-02 14:18:26
Temat:paypal, w którym banku najlepiej otworzyc konto?
Od:coodwees <l...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

przeglądałem archiwum grupy, ale po tym co przeczytałem nadal nie
potrafię odpowiedzieć sobie na pytanie:
w którym banku założyć konto aby bezproblemowo korzystać z paypal'a
w tej chwili mam konto w ING ale z tego co wiem to ich VE niebardzo
można podpiąć pod paypal.
gdzie najlepiej się przenieść, lub ewentualnie założyć drugie
niedrogie konto.
nie potrzebuje zadnych innych usług, chodzi mi tylko o bezproblemową
współpracę z paypal'em

pozdrawiam

adam

2. Data: 2005-08-02 14:21:42
Od:"Andrzej Zacharewicz" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"coodwees" <l...@B...pl> wrote in message
> [...]
> niedrogie konto.
> nie potrzebuje zadnych innych usług, chodzi mi tylko o bezproblemową

- Eurokonto w PEKAO + karta charge
- lub VC w PEKAO

Pozdr

3. Data: 2005-08-02 14:23:44
Od:Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Zacharewicz wrote:
> - Eurokonto w PEKAO + karta charge
> - lub VC w PEKAO

buhehehehe ;)
dobre :)))) Zart ci sie udal...

Co do pytania - proponuje inteligo. Ciekawe natomiast czy zadziala z karta
podarunkowa VE BZ WBK. Wlasnie takowa nabylwem - fajna.

Zadbaj o swoje pieniądze!

4. Data: 2005-08-02 14:24:58
Od:Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Zacharewicz napisał(a):

> - Eurokonto w PEKAO + karta charge
> - lub VC w PEKAO

Ale hardkor.

Załóż inteligo.

5. Data: 2005-08-02 14:55:52
Od:"KUB'a" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:dcnvog$3qc$1@news.onet.pl...

> buhehehehe ;)
> dobre :)))) Zart ci sie udal...
>
> Co do pytania - proponuje inteligo. Ciekawe natomiast czy zadziala z karta
> podarunkowa VE BZ WBK. Wlasnie takowa nabylwem - fajna.

Witam !

"Amra" - masz chyba na mysli "Karte doładowalną" ? Tylko ta umozliwia
placenie przez net.
Napisz jak ci poszlo z "podlaczaniem" jej do PayPala. Sam chciałem z niej
skorzystac ale wystraszylem: "Zasad korzyastania z Karty doładowywalnej na
okaziciele" i jej ograniczeń.

"Coodwees" - piszesz że masz konto w ING. W ING jest teraz promocja kart
kredytowych. Wydanie i pierwszy rok uzytkowania za darmo.

Zdrow
KUB'a

6. Data: 2005-08-02 19:19:22
Od:"PolandMET.com" <k...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
wiadomości news:dcnvnk$quh$1@news.elsat.net.pl...

> Ale hardkor.
>
> Załóż inteligo.

Ja chce zamknac odkad te pacany wprowadzily 5zl oplaty za prowadzenie.
Moga sie cmoknac zebym musial tam lokowac 100zl tylko po to zeby 5zl
zarobic.
a szkoda bo wolalem to od mBanku
Marcin Cimała
Polskie Centrum Meteorytowe
http://www.PolandMET.com
http://www.Meteoryt.net

7. Data: 2005-08-02 19:30:07
Od:Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

PolandMET.com napisał(a):

> Ja chce zamknac odkad te pacany wprowadzily 5zl oplaty za prowadzenie.
> Moga sie cmoknac zebym musial tam lokowac 100zl tylko po to zeby 5zl
> zarobic.
> a szkoda bo wolalem to od mBanku

Faktycznie, jak nie stac Cie zeby miec w banku "az" 100zl przez caly
miesiac to polecam zrezygnowac wogole z bankow. To co jest darmowe jest
g*wniane i do powaznych spraw sie nie nadaje (jaka placa taka praca, nie
pobieraja oplat ale i pracuja dosyc kiepsko - mBank)! Ale co kto lubi.

Choc z drugiej strony, konta platne takze prezentuja czasem zenujacy
poziom obslugi. Tak bylo kiedys z Citi (ktore sie z czasem zepsulo),
ostatnio mam rozne przejscia z Multi (a to kasa wplacana we wplatomacie
pojawia sie z duzym opozniejiem, a to autoryzacja KK nie chce przejsc).

Mithos

8. Data: 2005-08-02 20:24:58
Od:K.N. <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Ja chce zamknac odkad te pacany wprowadzily 5zl oplaty za prowadzenie.
>Moga sie cmoknac zebym musial tam lokowac 100zl tylko po to zeby 5zl
>zarobic.
>a szkoda bo wolalem to od mBanku

1) Wprowadizli to dosc spory okres temu. Zamknales juz czy tylko
siejesz postrach wsrod pracownikow PKO BP?
2) Nie zarobic, tylko oszczedzic conajwyzej.

Pzdr.
Lack

9. Data: 2005-08-02 20:29:29
Od:"Andrzej Zacharewicz" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
message news:dcnvog$3qc$1@news.onet.pl...

> buhehehehe ;)
> dobre :)))) Zart ci sie udal...

to nie żart. Ja używam z tymi kartami i działa bardzo dobrze.

Pozdr.

10. Data: 2005-08-02 20:29:45
Od:"Andrzej Zacharewicz" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> wrote in message