  • 1. Data: 2003-06-29 16:33:53
    Temat: paypal i Inteligo
    Od: "Myrek" <a...@p...onet.pl>

    witam
    czy paypal akceptuje karty Inteligo??
    czy moge zalozyc konto w paypal`u na kuzyna, ktory mieszka w USA i wplacac
    kase na konto korzystajac z karty Inteligo??
    dziekuje, pozdrawiam
    Mirek

  • 2. Data: 2003-06-30 23:38:32
    Temat: Re: paypal i Inteligo
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    In article <bdp56j$80j$1@news.onet.pl>, Myrek wrote:

    > czy paypal akceptuje karty Inteligo??
    > czy moge zalozyc konto w paypal`u na kuzyna, ktory mieszka w USA i wplacac
    > kase na konto korzystajac z karty Inteligo??

    Najpierw poczytaj czy chesz sie w to pakowac:
    http://www.paypalsucks.com
    http://www.paypalwarning.vom

    A mnie osobiscie paypal ukradl 33$.
    Tez wplacalem karta Inteligo.

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@j...gda.pl
    __ ICQ: 4004001 ___/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl

  • 3. Data: 2003-07-01 17:43:31
    Od: "Myrek" <a...@p...onet.pl>

    > Najpierw poczytaj czy chesz sie w to pakowac:
    > http://www.paypalsucks.com
    > http://www.paypalwarning.vom
    >
    > A mnie osobiscie paypal ukradl 33$.
    > Tez wplacalem karta Inteligo.

    dzieki za przestroge, stwierdzilem, ze nie bede sie w to bawil...
    pozdrawiam
    Mirek