  • 1. Data: 2003-06-29 16:38:18
    Temat: jak najkorzystniej wyciagac Euro z bankomatu?
    Od: Laik <e...@m...pl.invalid>

    ma ktos linka do porownania kursow i prowizji bankow przy wybieraniu Euro
    z bankomatow w Europie? mam kilka kart i nie moge sie rozeznac z ktorej
    najtaniej wyniesie wybieranie gotowki. o ile prowizje sa podane, o tyle
    trudniej znalezc cos na temat kursow przeliczeniowych.
    w gre wchodza VE: Lukas, mBank, KB oraz VC RB.
    a moze ktos ma gotowe wskazanie...? ;-)
    --
    Pozdrawiam, Laik.

  • 2. Data: 2003-06-29 16:45:40
    Temat: Re: jak najkorzystniej wyciagac Euro z bankomatu?
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Laik wrote:
> [...]
    > trudniej znalezc cos na temat kursow przeliczeniowych.
    > w gre wchodza VE: Lukas, mBank, KB oraz VC RB.

    Z tych to żadna. Jeśli nie wyjeżdżasz za 10 minut to idź sobie jutro
    załóż Citi konto na czas wyjazdu. Kartę dostaniesz od ręki.

    pzdr

    Tomek

  • 3. Data: 2003-06-29 20:20:30
    Od: Laik <e...@m...pl.invalid>

    Hello Tomasz Staszewski
    w wiadomości <3...@p...fm> z 29 Jun 2003 18:45:40 +0200
    przeczytałem:

    > Z tych to żadna. Jeśli nie wyjeżdżasz za 10 minut to idź sobie jutro
    > załóż Citi konto na czas wyjazdu. Kartę dostaniesz od ręki.

    ba, nawet nie wiem gdzie jest najblizszy oddzial citi. pewnie ze 100km.
    --
    Pozdrawiam, Laik.
    Czterech pancernych i kapelan.

  • 4. Data: 2003-06-29 21:40:34
    Od: "www.tramping.slask.prv.pl" <k...@p...onet.pl>

    Osobnik podający się za Laik<e...@m...pl.invalid> nagryzmolił(a) w

> [...]
    > przeczytałem:

    > ba, nawet nie wiem gdzie jest najblizszy oddzial citi. pewnie ze

    Najprościej i najszybciej chyba wziąść karte prepaidową z ING BŚ.

    Pozdrawiam
    Admin www.tramping.slask.prv.pl
    --
    UWAGA KONKURS!! Wyślij swoją relcaję i wygraj roczną prenumeratę
    "Podróży". Szczegóły na www.tramping.slask.prv.pl

  • 5. Data: 2003-06-29 21:50:25
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Sun, 29 Jun 2003 23:40:34 +0200, www.tramping.slask.prv.pl
    <k...@p...onet.pl> napisał:

    > Najprościej i najszybciej chyba wziąść karte prepaidową z ING BŚ.

    I najtaniej - szczegolnie przy malych wyplatach. 3 % od kwoty

    M.

  • 6. Data: 2003-06-30 12:01:48
    Od: Laik <e...@m...pl.invalid>

    Cześć Maciej Bebenek
    Sun, 29 Jun 2003 23:50:25 +0200 napisałeś:

    > I najtaniej - szczegolnie przy malych wyplatach. 3 % od kwoty

    dzieki za podpowiedzi.
    2% min. 10zl w mbanku - zakladajac, ze bede bral 100euro - zaplace 10 zl.
    odpowiada mi to, choc nie wiem czy nie ma nadmiernych kosztow przy
    przeliczaniu walut.
    --
    Laik

  • 7. Data: 2003-06-30 13:19:23
    Od: "www.tramping.slask.prv.pl" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > 2% min. 10zl w mbanku - zakladajac, ze bede bral 100euro - zaplace 10
    > zl. odpowiada mi to, choc nie wiem czy nie ma nadmiernych kosztow przy

    Są. VE w mbanku przeliczana jest w dolarach. Czyli dochodzi ci dodtakowe
    przewalutowanie przez Visę. A ta nieźle sobie liczy.

  • 8. Data: 2003-07-01 07:27:24
    Od: Laik <e...@m...pl.invalid>

    Cześć www.tramping.slask.prv.pl
    Mon, 30 Jun 2003 15:19:23 +0200 napisałeś:

    > Są. VE w mbanku przeliczana jest w dolarach. Czyli dochodzi ci dodtakowe
    > przewalutowanie przez Visę. A ta nieźle sobie liczy.

    cholera, wezme gotowke... :(

    --
    Laik

  • 9. Data: 2003-07-02 11:14:10
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "www.tramping.slask.prv.pl" <k...@p...onet.pl> writes:

    > Są. VE w mbanku przeliczana jest w dolarach. Czyli dochodzi ci dodtakowe
    > przewalutowanie przez Visę. A ta nieźle sobie liczy.

    Obawiam sie, ze mBank za swoje przewalutowanie bierze znacznie wiecej.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator