  • 1. Data: 2003-06-29 16:00:14
    Temat: Banki internetowe - ktory?
    Od: <y...@w...pl>

    Witam.

    Mam prawie 18 lat (17l. i 8 mcy) . Pracujac przy robotach sezonowych i
    zarabiajac swoje pierwsze pieniadze doszedlem do wniosku , ze czas zalozyc
    swoje wlasne konto bankowe.
    I tu zaczyna sie moj problem. Z uslug ktorego banku skorzystac, abym byl jak
    najbardziej zadowolony biorac pod uwage moje wymagania.
    Posiadam stale lacze internetowe i korzystam z niego codziennie wiec musi to
    byc konto bankowe , na ktorym moge sprawdzac stan konta , dokonywac
    przelewow itp przez internet .
    Moj miesieczny "przychod" wynosi okolo 50 zl.
    Czasami korzystam ze sklepow internetowych i Allegro.pl.

    Ktory wg Was bank najbardziej mi odpowiada (jak najmniejsze oplaty za
    prowadzenie rachunku i podstawowe operacje na nim wykonywane).
    W skrocie ma byc to konto bardzo podstawowe dla mlodego czlowieka.

    A moze warto poczekac az stane sie pelnoletni.

    Dziekuje za pomoc.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2003-06-29 17:01:50
    Temat: Re: Banki internetowe - ktory?
    Od: "Marek J" <NOSPAMmarkusj@.interia.pl>

    Moim zdaniem warto zaczekać 4 miesiące i założyć sobie eKonto w mBanku. W
    tej chwili możesz założyć izzyKonto, ale za kartę Visa Electron zapłacisz
    36zł (do eKonta jest bezpłatna), więc na 4 miesiące się nie opłaca. W tej
    chwili możesz założyć sobie potrzebny w mBanku dowód osobisty, jeżeli go
    jeszcze nie masz.
    mBank polecam, bo napisałeś o Allegro (bardzo wiele osób z Allegro ma tam
    konta a przelewy mBank - mBank idą natychmiast) i sklepach internetowych
    (eKarta, mTransfer). mBank ma też tę zaletę, że ssytem jest w pełni online,
    nie trzeba więc ręcznie aktualizować salda albo czekać na nocne
    przetwarzanie.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 3. Data: 2003-06-29 17:15:49
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Do sklepów internetowych przydałaby ci się jeszcze ekarta lub emkarta (jeśli
    zdecydujesz się na mbank) o ile się nie mylę koszt to 25 zł. Ale to chyba i
    tak najrozsądniejsze wyjście...

  • 4. Data: 2003-06-29 18:05:13
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 29 Jun 2003 18:00:14 +0200, <y...@w...pl> napisał(a):

    >Witam.
    >
    >Mam prawie 18 lat (17l. i 8 mcy) .
    [...]
> [...]
    >prowadzenie rachunku i podstawowe operacje na nim wykonywane).
    >W skrocie ma byc to konto bardzo podstawowe dla mlodego czlowieka.

    Siostra (brat) :-) mBanku to Multibank, obydwa bowiem sa detaliczna
    dzialalnoscia BRE. Maja tam rozwiazanie wlasnie dla Ciebie: konto
    mlodziezowe, z darmowa karta VE (nawet nazywaja ja dzinsowa), darmowa
    obsluga internetowa, wymagaja bodaj deklaracji minimum 20 zl/miesiac,
    wieci ten warunek spelniasz. Jedyny klopot, to obowiazkowa zgoda
    opiekunow prawnych i musisz ustanowic ktoregos z nich swoim
    pelnomocnikiem.
    Co oczywiscie nie umniejsza w niczym swobody korzystania z konta przez
    Ciebie.

    Mysle, ze idealne do Twoich potrzeb. Wszystko za darmoche z dostepem
    internetowym.

    --
    Adek

  • 5. Data: 2003-06-29 18:45:33
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik A_Zet <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:h...@4...com..
    .

> [...]
    > pelnomocnikiem.
    > Co oczywiscie nie umniejsza w niczym swobody korzystania z konta przez

    Można to konto otworzyć zdalnie?

  • 6. Data: 2003-06-29 19:12:54
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 29 Jun 2003 20:45:33 +0200, "corner" <c...@i...pl>
    napisał(a):

    >Użytkownik A_Zet <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    >napisał:h...@4...com.
    ..

    >Można to konto otworzyć zdalnie?

    Oczywiscie. Wchodzisz na strone Multi i tam Cie prowadza za reke :-)
    w trzech krokach. Po otrzymaniu Twojego wniosku dzwonia do Ciebie
    i telefonicznie autoryzuja. Potrzebne ksero dowodow/dowodu osobistego
    opiekuna i Twojej legitymacji szkolnej czy jakiegos tam dokumentu
    tozsamosci. W przyslanej umowie masz numer konta, przelewasz
    te 50 zetow i czekasz na VE-dzinsowke.

    --
    Adek

  • 7. Data: 2003-06-29 20:21:12
    Od: "corner" <c...@i...pl>

> [...]
    napisał:h...@4...com..
    .

    > Mysle, ze idealne do Twoich potrzeb. Wszystko za darmoche z dostepem

    Ech:

    "Jeśli Twój Przedstawiciel lub Pełnomocnik ma w MultiBanku założone
    MultiKonto my wtedy opłata za Twoje MultiKonto młodzieżowe wynosi 0 PLN.
    Jeśli ma MultiKonto ja lub Aquarius wtedy opłata wyniesie 1 PLN miesięcznie.
    Jeśli jednak nie mają oni żadnego z wymienionych kont w MultiBanku, wtedy
    miesięczne utrzymanie Twojego konta będzie kosztowało 3 PLN. "

  • 8. Data: 2003-06-29 21:13:37
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 29 Jun 2003 22:21:12 +0200, "corner" <c...@i...pl>
    napisał(a):

    >Użytkownik A_Zet <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    >napisał:h...@4...com.
    ..

> [...]
    >Jeśli jednak nie mają oni żadnego z wymienionych kont w MultiBanku, wtedy
    >miesięczne utrzymanie Twojego konta będzie kosztowało 3 PLN. "

    Byla promocja za darmoche. Juz sie skonczyla???

    --
    Adek

  • 9. Data: 2003-06-29 23:22:15
    Od: "kasza" <k...@2...pl.nospam>

    Użytkownik "A_Zet" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Byla promocja za darmoche. Juz sie skonczyla???

    trwala od 1 do 6 czerwca z okazji dnia dziecka

    --
    kasza

  • 10. Data: 2003-06-30 18:41:04
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 30 Jun 2003 01:22:15 +0200, "kasza" <k...@2...pl.nospam>
    napisał(a):

    >Użytkownik "A_Zet" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    >trwala od 1 do 6 czerwca z okazji dnia dziecka

    Aaaa, to pardon. Bo ja sie wypowiadalem na podstawie tego co
    slyszalem przed niejakim czasem wnuk mi mowil o zakladaniu konta
    i zebym mu jakies kieszonkowe odpalil... :-)

    --
    Adek