  • 1. Data: 2003-06-29 09:42:10
    Temat: ING - niezbyt miła niespodzianka
    Od: "Marcin P." <m...@p...onet.pl>

    Właśnie zobaczyłem jaką niespodziankę mi zrobili na wakacje - pobrali
    wczoraj 55 zł prowizji od przyznania limitu zadłużenia w koncie. Nie
    było by nic w tym dziwnego, gdyby nie to, że umowę o przyznanie limitu
    podpisywałem 23 marca i mam na niej kwotę prowizji 50 zł (jeszcze
    przed podwyżkami). W tabeli opłat jest napisane, że prowizję pobierają
    "28 dnia miesiąca - w przypadku limitów przyznanych do 28 dnia danego
    miesiąca", myślałem że w tym swoim bałaganie zapomnieli i już teraz
    nie mogą pobrać. W dodatku na mojej umowie pisze, że bank pobiera
    prowizję w dniu podpisania umowy.
    Zastanawiam się czy coś wskuram reklamacją...

    --
    Marcin P.

  • 2. Data: 2003-06-29 13:15:37
    Temat: Re: ING - niezbyt miła niespodzianka
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Marcin P. wrote:
> [...]

    To znaczy, że pobrali prawidłowo i zgodnie z ówczesną TOiP, ale z
    opóźnieniem - czy tak?

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 3. Data: 2003-06-29 14:09:27
    Od: "Marcin P." <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Grzegorz Skowronski" podwyżkami).

    > To znaczy, że pobrali prawidłowo i zgodnie z ówczesną TOiP, ale z
    > opóźnieniem - czy tak?

    Z opóźnieniem 3 miesięcznym i zgodnie z nową TOiP.

    --
    Marcin P.

  • 4. Data: 2003-06-29 17:54:58
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Marcin P. wrote:
> [...]

    No to reklamuj - powinni uznać i zwrócić różnicę, która wynika z
    podwyżki.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl